Inaktiv
skate.

woots, äntligen släppt! =D
lira som en tok igår, fick upp min nisse till Pro för både thrasher o tidningen. **vligt grymt spel, så **vla skönt o bara dra igenom stan, "cruisa" ner för gatan o göra lite flip tricks =D

lite besviken på mängden kläder och skateboards man fick välja mellan. typ alla T-shirts/tröjor var alla lika fula och ett litet urval av byxor. Typ ingen skateboard deck som var fin heller. tippar på att det är här man kommer få se EAs girighet. släpper troligen massa Clothing Packs snart för typ 100kr+. lite små surt, men inget man inte kan förvänta sig från lilla EA.

men va tycker ni andra? =D

Medlem

Skate är ett ruskigt bra och beroendeframkallande spel!
Om någon har lust att lira lite online någon gång adda Fazexlnt.

Inaktiv

Har skate hemma. Dock ingen xbox för tilfället. Får hoppas på nästa vecka.

Medlem

Mycket grymt spel. Spelet är sååå otroligt mycket bättre än Tony Hawk spelen, inget ont om dom. Har haft många otroligt trevliga timmar med dom spelen. Men skate är flera nivåer över TH. Kontrollen är det underbaraste jag har varit med om. Å känslan av att bara åka gatan ner och leta spots är så härlig.


signatur

Rock n Roll

Inaktiv

Mycke bättre än tony hawk mycke skönare känsa. Man blir bara irriterad på att man måste hoppa upp på varje kant Tyckte att det fanns mycke kläder och skateboards och välja på .. skit bra spelet är väldigt svårt ... har fastnat på en när man ska göra FS 5-0 till FS tail .. skit svårt..

Adda om nån vill lira lr halo3:D GT= Lakonii

Medlem

Fick det för ett antal dagar sen, skitgrymt spel. Det är nog bättre än TH ja, men jag undrar en sak. Kan man gå av brädan på Skate? Har hört att man kan det nämligen.

Medlem

Nej det går inte.. lite småsurt faktiskt. Fast det blir betydligt färre bugrapporter nu än ifall man skulle gå kunna gå av. =/


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

Man råkar ut för en massa situationer då det skulle vara mycket underlättande om man kunde hoppa av brädan... borde finnas med enligt mig.


signatur

"Jesus loves me yes I know"

1
Skriv svar