Halo 3 för 399:-

Medlem
Halo 3 för 399:-

Fick precis El-gigantens reklamblad.
Den största nyheten för mig däri var att dom säljer Halo3 för ynka 399:-.

Gissa om jag ska hänga på låset hos dom på onsdag!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Damn, jag som förhandsbokade och betalade för spelet igår. Alltid så taskig tajming. :evil:

Inaktiv

Härligt! Har ännu inte bokar mitt ex än, för att boxen inte är vad den varit.

Medlem

399 säger du, jag är inget större fan av Halo-serien men det låter ju ganska lockande faktiskt


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

huh ? kolla deras hemsida, där står det att det kostar 699:- men de kanske inte har hunnit ändra det på hemsidan.

Medlem
Skrivet av jojon:

huh ? kolla deras hemsida, där står det att det kostar 699:- men de kanske inte har hunnit ändra det på hemsidan.

Deras nätbutik är ett mer eller mindre ett fristående företag, dvs. att nätbutiken inte har något gemensamt med de vanliga butikerna. Priserna på nätet kan skilja sig väldigt mycket från priserna i butik.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

ojoj snacka om billigt:P


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Scheisse! Har inte fått bladet än men fick Sibas idag och där kostade det 479:-


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Kollade precis på nätet och mitt Halo3 ex. finns hos posten, vi får väl se om jag får det i morgon eller på onsdag.

Medlem

Nu står det iallf att det kostar 399:- på nätet.. Skulle precis till att beställa men då såg jag att frakten kostade 89:- / 129:- Då kommer man upp i femhundringen i allafall.. Så då blir det väl till att vänta iallafall då.. Men jag har ett svårt besluta framför mig om jag ska köpa vänta med Halo 3 till reahyllan eller detsamma med Bioshock =-{


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Elgiganten verkar väldigt ofta ha billiga priser på dom riktigt stora spelen.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem
Skrivet av Rissan:

Elgiganten verkar väldigt ofta ha billiga priser på dom riktigt stora spelen.

De tjänar antagligen väldigt mycket på det. Själv har jag aldrig riktigt förstått hysterin kring Halo men nu när Elgiganten har ett så pass lågt pris lutar det väldigt mycket åt att jag går ner och köper det någon dag framöver. Har 200kr kvar på ett gammalt presentkort så det enda jag behöver slänga ut är ju 199kr, vilket inte är så farligt. Hade jag varit tvungen att betala runt 700kr hade nog Halo 3 fått vänta tills det hamnat på reahyllan.

Jag testade 1:an lite smått när det hade släppts men fastnade inte riktigt för det. Nu har jag precis börjat lira det på PC och har även tänkt att ta mig igenom 2:an så man kan ta sig an 3:an.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Rissan:

Elgiganten verkar väldigt ofta ha billiga priser på dom riktigt stora spelen.

De tjänar antagligen väldigt mycket på det. Själv har jag aldrig riktigt förstått hysterin kring Halo men nu när Elgiganten har ett så pass lågt pris lutar det väldigt mycket åt att jag går ner och köper det någon dag framöver. Har 200kr kvar på ett gammalt presentkort så det enda jag behöver slänga ut är ju 199kr, vilket inte är så farligt. Hade jag varit tvungen att betala runt 700kr hade nog Halo 3 fått vänta tills det hamnat på reahyllan.

Jag testade 1:an lite smått när det hade släppts men fastnade inte riktigt för det. Nu har jag precis börjat lira det på PC och har även tänkt att ta mig igenom 2:an så man kan ta sig an 3:an.

Nej är inget stort fan jag heller men med tanke på priset så kanske jag tar och införskaffar det jag med.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

så då har man beställt igår kväll på elgiganten, får hoppas man får det imorgon då

Medlem

skall åka till elgiganten i arninge utanför stockholm om 2 timmar dom öppnar 11


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Medlem

detta måste va ett skämt eller nått, det står att det kostar 399, men spelet verkar bara finnas i bromma affären har kollat på internet på deras tillgänglighet ingen av elgigantens affärer har spelet i stockholmsområdet förutom bromma, vilket skämt


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Medlem

Beställde från Elgiganten igår. Blev lite över 500kr vilket fortfarande är billigare än alla andra affärer.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Någon som har fått sitt Halo 3 ex idag? Söker jag på kolli-id på postens hemsida så står det bara att posten fick paketet igår och att det sändes ett e-bekräftelse till mig (inte för att jag har fått någon bekräftelse). :evil::evil::evil::evil:

Medlem
Skrivet av asdf2:

Någon som har fått sitt Halo 3 ex idag? Söker jag på kolli-id på postens hemsida så står det bara att posten fick paketet igår och att det sändes ett e-bekräftelse till mig (inte för att jag har fått någon bekräftelse). :evil::evil::evil::evil:

jag beställde från elgiganten och har inte fåt mitt ex. Jag fick inte ens ett kolli-id nummer så jag vet icke vart det är. Antagligen får jag det imorgon (hopps jag)

Inaktiv

Köpte mitt på onoff för 499, PC city hade sålde det oxå för 399:- såg jag i en annons så i de flesta stora kedjor har bra pris.

Medlem

Det underliga är att mitt kolli-id verkar ha försvunnit, söker man efter det på posten så finns inte paketet (fanns dock i förmiddags). Får väl traska ner till "mitt" postkontor och kolla om den ligger där.

Medlem
Skrivet av jojon:
Skrivet av asdf2:

Någon som har fått sitt Halo 3 ex idag? Söker jag på kolli-id på postens hemsida så står det bara att posten fick paketet igår och att det sändes ett e-bekräftelse till mig (inte för att jag har fått någon bekräftelse). :evil::evil::evil::evil:

jag beställde från elgiganten och har inte fåt mitt ex. Jag fick inte ens ett kolli-id nummer så jag vet icke vart det är. Antagligen får jag det imorgon (hopps jag)

Testa att ringa elgiganten och fråga om ett kolli-id, för mitt ex fanns på posten.

Medlem
Skrivet av asdf2:
Skrivet av jojon:
Skrivet av asdf2:

Någon som har fått sitt Halo 3 ex idag? Söker jag på kolli-id på postens hemsida så står det bara att posten fick paketet igår och att det sändes ett e-bekräftelse till mig (inte för att jag har fått någon bekräftelse). :evil::evil::evil::evil:

jag beställde från elgiganten och har inte fåt mitt ex. Jag fick inte ens ett kolli-id nummer så jag vet icke vart det är. Antagligen får jag det imorgon (hopps jag)

Testa att ringa elgiganten och fråga om ett kolli-id, för mitt ex fanns på posten.

yes får göra det ifall jag inte får det imorgon

Inaktiv

mjo, 399 för Halo 3 var trevligt. Hade aldrig köpt de om jag fick betala 649+ för de, verkligen inte värt det imo.

Medlem

Beställde det på PCCITY för 399:- plus att frakten blev billigare där än hos Elgiganten


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av q0rra:

Beställde det på PCCITY för 399:- plus att frakten blev billigare där än hos Elgiganten

Det lär gå fortare för dig att få det också har inte fåt mitt exemplar än. Hoppas iallafall jag får det nästa vecka. Ser polarna lirra det, så man längtar till man kan lirra med.

Medlem
Skrivet av jojon:
Skrivet av q0rra:

Beställde det på PCCITY för 399:- plus att frakten blev billigare där än hos Elgiganten

Det lär gå fortare för dig att få det också har inte fåt mitt exemplar än. Hoppas iallafall jag får det nästa vecka. Ser polarna lirra det, så man längtar till man kan lirra med.

Nah hoppas på att jag får det iallafall på Tisdag..


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av q0rra:

Nu står det iallf att det kostar 399:- på nätet.. Skulle precis till att beställa men då såg jag att frakten kostade 89:- / 129:- Då kommer man upp i femhundringen i allafall.

mitt kostade 19kr i frakt från el-giganten. välj brev o inge annat för att slippa onödiga omkostnader


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem
Skrivet av BearClaw:
Skrivet av q0rra:

Nu står det iallf att det kostar 399:- på nätet.. Skulle precis till att beställa men då såg jag att frakten kostade 89:- / 129:- Då kommer man upp i femhundringen i allafall.

mitt kostade 19kr i frakt från el-giganten. välj brev o inge annat för att slippa onödiga omkostnader

Pallade inte ta kreditkort.. fast nu är det torsdag och jag har fortfarande inte fått det =/


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

1
Skriv svar