Elitseriesäsong i NHL08?

Medlem
Elitseriesäsong i NHL08?

Som topic säger.
Hur startar man det. Hittar inte nått om det nånstans, står inget om det i manualen.

Om det nu inte går så varför ha med alla dom lagen om man ändå bara kan lira enskilda matcher?

Hoppas jag missat nått.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Inaktiv

Det går inte att starta en elitseriesäsong (dynasty) i NHL 08, eller....det finns ett sätt. Men det tar lite tid och det blir inte riktigt äkta.

Det går att byta ut vilka lag som skall vara med i Dynasty mode... men nån "riktig" elitserie dynasty finns det ej... Kanska dåligt, men man kanske ska vara nöjd att de har tagit med lagen alls...

Inte för att det stör mig så mycket, gnaget spelar ju som ni kanske vet inte i Elitserien...

Inaktiv

dom enda gångerna som elitserien fanns i nhl spelen var väl på sega megadrive ?
vore najs om dom kunde göra det igen.

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

dom enda gångerna som elitserien fanns i nhl spelen var väl på sega megadrive ?
vore najs om dom kunde göra det igen.

Har för mig att det har funnits på nån av dom nyare versionerna också.
Känns lite skumt att slänga in alla dessa lag och sen kan man inte spela en säsong med dom.
Borde finnas en funktion där man kan skapa egna säsonger, med antal lag, playoff matcher osv.

Patch tack!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Elitserien har varit med i nhl-speln några år faktiskt finska ligan och tyska ligorna har också varit med checkiska också om jag inte minns fel.
det var bara 360 versionen av 07 som bara hade NHL-lag.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

känns inte lika "äkta" att byta ut lag och placera dem i dynasty mode. borde komma en mega uppdatering som gör det möjligt att spela en riktig elitseriesäsong

Medlem

Men kan man spela turnering med landslagen då?
Det har ju gått senaste åren.


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem
Skrivet av Silenz:

Men kan man spela turnering med landslagen då?
Det har ju gått senaste åren.

Ja, det går.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Varför blir det så här på 360 versionen av NHL... på PS2 har nästintill ALLTID elitserien varit med..


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Elitserielagen är med på 360 men om man kan köra säsong med elitserien vet jag inte.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Åh fan!


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

Man kan köra vanlig säsong men inte dynasty med elitserielagen vad jag har förstått i alla fall.

Medlem
Skrivet av F_ready:

Man kan köra vanlig säsong men inte dynasty med elitserielagen vad jag har förstått i alla fall.

Det är just det som inte går, tyvärr.
Om du vet hur man gör posta gärna det då.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

skicka iväg ett mail till ea´s support o se vad de säger?

1
Skriv svar