Inaktiv
skate release?

När kommer spelet ut igentligen ? Jag har kollat massor av sidor och på vissa står det 20 sep , 27 sep och 10 November. Det är lite konstigt och jag skulle vilja veta ner det kommer ut... men jag har beställt så den dyker väll upp i brevlådan ändå:)

Jag vet inte om någon annan har gjort denna tråd men hittade iaf inte..

mvh lakoni
GT: Lakonii

Inaktiv

word.. när kommer det egentligen? skjöts upp till 11 oktober först. Men enligt vissa forum så har EA nyligen gått ut med ett officielt släppdatum som säger typ 28/9. Webhallen har väl 27/10 uppskrivet medan t.ex. gameshop.se har 11/10. Mkt förvirrande...

Inaktiv

ahh det är det, kollade nyss på siba där jag har beställt där hade det inte stått nå release, nu står det 20/9 och på cdon.com står det 27/9..

Webhallen har dom bytt release på x360

På ps3 står det 10/11
och på xbox360 står det 27/9!

Inaktiv

släppt i usa i alla fall, review.

Inaktiv

första release datum var satt 20/9, sedan blev det flyttat till 27/9 och nu verkar det som dom skall släppa 360 och Ps3 versionerna på samma dag, vilket är 11/10. små surt =/, men det är ju EA.. så inte så konstigt att dom skjuter på det för o släppa dom samtidigt, dom spara säkert pengar på så sätt. Inget är ju viktigare än pengar för EA.

Inaktiv

Tror inte att dom ska släppas samma dag jag tror det var meningen så först men dom har ändrads sig nu "troligen" att den 27/9 ska vara för x360 och 11/10 skulle vara på ps3 .. iaf så står det på många sidor som jag har kollat för att vara säker då

Man kan ju utnyttja det på ett bra sätt också att man släpper först till xbox360 så att alla ps3 ägare ser och köper det efter. Man har säkert en polare som har ett xbox360 lr ett ps3:) men jag hoppas att den kommer 27/9 eller imorgon hehe

Inaktiv

hmm du kanske har rätt, Jag ser nu att webhallen har dragit tillbaka sitt 11/10 datum och är nu igen 27/9, Så vi får hoppas det kommer nästa vecka.. vore ju underbart om de kom imorgon, men betvivlar de hehe

1
Skriv svar