Mass Effect: Första 5 minuterna

Inaktiv
Mass Effect: Första 5 minuterna

OMFG!!!

Behöver man säga mer?

Medlem

Nepp, verkar bli otroligt bra. Det fantastiska karaktärs och samtalssystemet blandat med mer action-orienterad strid, kryddat med supergrafik och en gigantisk olinjär värld kommer att göra mig som Ps3-ägare avundsjuk tills MGS4 kommer, eller tills Mass effect kommer till PC.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Inaktiv

Vill inte bli spoilad på starten. Spar det till den 20e Nov ^^


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Tjaa, hade hoppats på lite mer men man kan ju inte få allt :), kommer bli redigt ball detta spelet - min enda tveksamhet är att det blir för kort..


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem
Skrivet av cribba:

Tjaa, hade hoppats på lite mer men man kan ju inte få allt :), kommer bli redigt ball detta spelet - min enda tveksamhet är att det blir för kort..

Inte bra om det blir för långt heller

Medlem

För kort? Huvudstoryn ligger på c:a 40 timmar, vilket mer eller mindre är normalstort och sen finns det ju även en jädrans massa sidouppdrag. Sen får vi ju inte glömma att vi kommer få 2 spel till som fortsättning.

EDIT: Angående videon, avstår nog den. De första minuterna av spelet är något jag verkligen vill jag 'uppleva' själv.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Sen är sannolikheten ganska stor att BioWare släpper yttligare content senare efter release. Så jag tror att det kommer räcka gott och väl med speltid i Mass Effect.

Medlem
Skrivet av mr.bear:

För kort? Huvudstoryn ligger på c:a 40 timmar, vilket mer eller mindre är normalstort och sen finns det ju även en jädrans massa sidouppdrag. Sen får vi ju inte glömma att vi kommer få 2 spel till som fortsättning.

EDIT: Angående videon, avstår nog den. De första minuterna av spelet är något jag verkligen vill jag 'uppleva' själv.

Jag har hört 20 timmar, källa tack?


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

"There are so many interesting choices, no player will likely see everything in the game in one pass through the core game. One play through, just one permutation of the critical path, would be about 20-30 hours and the extra stuff you could do, including exploration of uncharted worlds and post-release content, would add another 20 or more hours depending on what you do and in what order."

länk var väl inte så svårt.

Inaktiv
Skrivet av mr.bear:

Angående videon, avstår nog den. De första minuterna av spelet är något jag verkligen vill jag 'uppleva' själv.

Tja, nu är ju det då inte någon spoiler direkt i början. Inte direkt möe till avslöj om handlingen heller (lite text bara om vad som hänt innan, typ), utan mer ett smakprov på hur jävla bra de har lyckats med realismen i konversationer... Men ni gör ju som ni vill...

Inaktiv

ser riktigt schysst ut...

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

"There are so many interesting choices, no player will likely see everything in the game in one pass through the core game. One play through, just one permutation of the critical path, would be about 20-30 hours and the extra stuff you could do, including exploration of uncharted worlds and post-release content, would add another 20 or more hours depending on what you do and in what order."

länk var väl inte så svårt.

Ah, så var det nog. Ray Muzyka sa 40 timmar i ett par intervjuer, men det rättade de till senare. Hur som helst så tror jag inte att spelet lär bli för kort.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

^- hype som vanligt hehe dock är 40-50 timmar med sidoquest och tjafs ganska lagom för mig personligen. så jag är glad hehe

Medlem

Beställde det efter att ha kollat på videon

1
Skriv svar