Storlek på save games (360)?

Medlem
Storlek på save games (360)?

Har bokat en Elite för inbyte för 99 kr + 5 spel på EBGames. Funderar nu bara hur jag bäst kan överföra mina save games...

Hur stora är save games (kan man kolla i dashboard?), räcker ett 64 mb minneskort?

Bra deal på EB. Har ett spel jag vill bli av med så det får åka med, sen köpte jag 4 st. Star Trek - Legacy för 149 kr styck på Webhallen (dubbelkollade med killen på EB och det var ok, är bara Classics spelen som är uteslutna).

Medlem

Aaa det borde räcka om du inte har över 20 spel... Jag hade 5 spel och det var cirka 48 mb kvar.. Kortet kostar ju cirka 300 kr


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Sorry dubbelpost..


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Nice, då bör det räcka med ett 64 mb kort.

Skall försöka låna ett. Känns dumt att köpa ett minneskort som kostar halva kostnaden av en Elite.

Medlem
Skrivet av stefpet:

Nice, då bör det räcka med ett 64 mb kort.

Skall försöka låna ett. Känns dumt att köpa ett minneskort som kostar halva kostnaden av en Elite.

Halva? Jag hoppas att du är ironisk..


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av q0rra:
Skrivet av stefpet:

Skall försöka låna ett. Känns dumt att köpa ett minneskort som kostar halva kostnaden av en Elite.

Halva? Jag hoppas att du är ironisk..

Nej, jag är inte ironisk. Men jag utelämnade den del som finns i första inlägget i tråden.

En 64 mb minnes kort kostar inte helt ovanligt 349 kr. Och kostnaden för en Elite, i mitt fall, är 699 kr.

Medlem
Skrivet av stefpet:
Skrivet av q0rra:
Skrivet av stefpet:

Skall försöka låna ett. Känns dumt att köpa ett minneskort som kostar halva kostnaden av en Elite.

Halva? Jag hoppas att du är ironisk..

Nej, jag är inte ironisk. Men jag utelämnade den del som finns i första inlägget i tråden.

En 64 mb minnes kort kostar inte helt ovanligt 349 kr. Och kostnaden för en Elite, i mitt fall, är 699 kr.

Då så =D Är lite borta ibland... om du vill kolla storleken på dina saves går du till memory på SYSTEM bladet och tar Games högst upp


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

1
Skriv svar