MS kopierar Sonys Home?

Medlem
MS kopierar Sonys Home?

Tydligen så kunde ms inte låta bli att kopiera sony igen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

^-- Du vet att det funnits en väldigt stor media market till 360 en väldigt lång tid? Där i princip alla aktuella serier plus annat tjafs har sålts? Eller syftar du enbart på "3D Coolroom"? Låter otroligt löjligt i min mening men vill folk ha en secound life wannabie på både 360 och ps3an så låt dom ha det. Jag ser inget som helst syfte med funktionen.

Medlem

Jo jag vet vilket utbud dom har på live, men jag syftade mest på 3D coolroom.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Är det det här som kommer med uppdateringen 10 September? Eller det kanske är den inofficiella höstuppdateringen med massa gott. Som skärmsläckare och arcade blad och ljudeffekter på teman och rörliga teman


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

Tydligen så kunde ms inte låta bli att kopiera sony igen.

så sony kopierar inte ms achivments ?

sony ska ju istället ha pokaler eller nåt sånt som folk har i sina *lägenheter*

fast nintendo tar steget fullt ut och rippar helt ms achivment genom att införa *Tokens*
som man ska tydligen få genom att klara saker i spel.

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Tydligen så kunde ms inte låta bli att kopiera sony igen.

Och Sony kunde tydligen inte låta bli att kopiera Electronic Arts? Det är bara löjligt att säga att någon har kopierat den andre, då den i sin tur mer eller mindre har kopierat en tredje.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

Öööh varför ska vi använda Coolroom på 360 när vi har Marketplace? Eller ska detta ersätta Marketplace? Blir lixom kaka på kaka

Är det inte så att detta är en Windows Mediacenter funktion i första hand? Som du sedan kan köra på 360 med hjälp av mediacenter extender!?

Inaktiv

Let the flaming begin! Nä men alla kopierar av alla så är det. För att va ärlig bryr ja mig inte mycket, det håller.

Youtube-proffs

Jag tycker BMW kopierar Mercedes som kopierade Volvo.. fast iofs, alla kopierade av Ford, jävla tjuvar är allihopa!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^-- Du vet att det funnits en väldigt stor media market till 360 en väldigt lång tid? Där i princip alla aktuella serier plus annat tjafs har sålts? Eller syftar du enbart på "3D Coolroom"? Låter otroligt löjligt i min mening men vill folk ha en secound life wannabie på både 360 och ps3an så låt dom ha det. Jag ser inget som helst syfte med funktionen.

hans inlägg hade ju iof inte det minsta med din personliga åsikt att göra.
Endast en upplysning om att ms kopierar sonys home ide...
ni xbottar brukar ju va så snabb att skrika "STÖLD" såfort sony lanserar något nytt.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

1
Skriv svar