Mass Effect: Vilken klass väljer du? :]

Medlem
Mass Effect: Vilken klass väljer du? :]

Tänkte höra vad folket på FZ tänkt välja när det ska liras, för min egen del så blir det nog en kvinnlig (är ju trevligare att se på ) Engineer då jag tycker om att hacka (i spel) och få andra att göra jobbet för mig samt loota prylar :3

Infiltrator ligger nära till hands också dock

Läs mer om klasserna här.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Lutar väl mest åt Soldier eller Infiltrator. Men jag får se, dom andra verkar ju vara roliga också.

Hörde något om att man skulle kunna vara lesbiskt om man så ville. I så fall är ju valet givet, det blir en kvinnlig karaktär här också.

Medlem

För mig blir det adept eller vanguard. Alltid kul med jedi liknande powers

Medlem

Kan man inte gör flera ? Annars ska jag göra en Oblivion satsning En Infiltrator och en Soldier och en Vanguard i think


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Galet vad jag längtar efter detta spel! Efter att jag läste Mass Effect: Revelations så blev suget ännu värre. Men här med lutar det åt infiltrator/soldier hållet.

Medlem

engineer verkar intressant
eler nån som har "jedi krafter"


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

svårt att säga. Soldier, Adept, Infiltator och Vanguard låter alla riktigt roliga. Jag gillar oftast att vara rätt så all-around, så jag röstade på Vanguard och kommer troligen testa den först

Medlem

Det är nog mest troligt att jag väljer vanguard då den klassen kombinerar biotic och vapen. Eftersom biotic är en av de saker som får spelets stridsdel att stå ut lite måste man ju pröva det.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

1
Skriv svar