Problem med Bioshock

Inaktiv
Problem med Bioshock

Det har börjat hacka rejält i BioShock för mig. Det flöt på helt hackfritt ända tills jag kom till (typ) Olympus Heights. Efter det så hackar det nästan hela tiden samt att texturerna ibland kan ta en evighet att ta fram... Någon annan som märkt av samma problem?

Har precis fått en utbytesmaskin som jag kör på så man är ju smått orolig att det är något vajsing med den... :\

Inaktiv

Kan nog vara så att det är nå vajsing med den.

Hört flera som fått RROD efter att spel börjat hacka.

Medlem

Det är en känd bugg, ladda om från den senaste sparade delen där allt flöt på som det skulle så borde det funka.

Inge fel på Xbox:n iaf, det är spelet..

Medlem

Tack för både inlägget och svaret.
Bra att veta om samma sak sker när man kommer dit.
Skönt att slippa bita sönder naglarna över att ens box kanske håller på att dö.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Inaktiv
Skrivet av Evil_KuRT:

Det är en känd bugg, ladda om från den senaste sparade delen där allt flöt på som det skulle så borde det funka.

Inge fel på Xbox:n iaf, det är spelet..

Men va fan! Vet du hur långt jag har spelat med hack? Orka spela om

Kör nu på min core modell och det funkar fan bättre.. får köra igenom det sista på den och sen starta nytt...

Medlem
Skrivet av Picke:
Skrivet av Evil_KuRT:

Det är en känd bugg, ladda om från den senaste sparade delen där allt flöt på som det skulle så borde det funka.

Inge fel på Xbox:n iaf, det är spelet..

Men va fan! Vet du hur långt jag har spelat med hack? Orka spela om

Kör nu på min core modell och det funkar fan bättre.. får köra igenom det sista på den och sen starta nytt...

Hahaha.. otur
Har läst om folk som råkat ut för samma grej i olika Bioshock trådar på olika forum.
För de flesta har det hjälp med att bara ladda från senaste delen där allt flöt som det skulle..

Som sagt.. inge fel på boxen, utan en bugg.

Har själv inte råkat ut för det och har snart varvat spelet

Medlem

Jag känner till två lösningar.

1. Rensa cachen (man håller ner LB och RB när spelet startar).

2. Om du har ett minneskort, kan du plocka bort hårddisken. Det verkar ha löst promblemet för många, även för mig. Dock hade jag bara detta problemet i en enda level i spelet.

Medlem

hoppas det hinner komma en patch då så man slipper denna bugg när man skattar spelet.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar