Medlem
XBOX 360 ARCADE

nån som vet när arcade-versionen kommer?
alltså den som ska ersätta Core, min xbox360 har pajjat igen och den här gången gick det inte att laga.

så jag undrar om jag ska fara å jaga en premium eller core i affärerna i morgon eller om jag ska vänta.
vill inte köpa en Elite för dyr


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv
Skrivet av [Molotov:

"]nån som vet när arcade-versionen kommer?
alltså den som ska ersätta Core, min xbox360 har pajjat igen och den här gången gick det inte att laga.

så jag undrar om jag ska fara å jaga en premium eller core i affärerna i morgon eller om jag ska vänta.
vill inte köpa en Elite för dyr

elite ligger på cirka 4.200

skaffar du premium då får du 20 gigs hd.
och vill du kunna downloada film och serier som kommer när som helst då är det bra att ha 120 gigs hdn.
med hdmi som är på elite så får du också ut maximal bildkvalitet ur din 360.

och köper du premium nu då är det risk att du får en som fortfarande låter ganska mycket.

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:
Skrivet av Molotov:

nån som vet när arcade-versionen kommer?
alltså den som ska ersätta Core, min xbox360 har pajjat igen och den här gången gick det inte att laga.

så jag undrar om jag ska fara å jaga en premium eller core i affärerna i morgon eller om jag ska vänta.
vill inte köpa en Elite för dyr

elite ligger på cirka 4.200

skaffar du premium då får du 20 gigs hd.
och vill du kunna downloada film och serier som kommer när som helst då är det bra att ha 120 gigs hdn.
med hdmi som är på elite så får du också ut maximal bildkvalitet ur din 360.

och köper du premium nu då är det risk att du får en som fortfarande låter ganska mycket.

Om jag skulle behöva mer än 20gig så köper jag en större hdd.
jag kommer inte ladda ner sånt till boxen, det kan jag göra till datorn om jag vill ha.
HDMI ska det vara på arcade och premium också.
jag vill ändå bara koppla min box via VGA och inte HDMI då jag bara har 1 HDMI-kontakt på TV'n som inte ens är en Fullhd tv, så Elite vill jag inte ha.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av adam kurdali:

xbox 360... det e bra men för dyra spel -_-.men man kan ladda ned !!! det e gratis men olaglit

å vad yrar du om jag får fråga ?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Arcade version? Ersätta Core?

Bara jag som inte hänger med här?

Medlem
Skrivet av Dogge:

Arcade version? Ersätta Core?

Bara jag som inte hänger med här?

Ja, du är ensam om det.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av adam kurdali:

xbox 360... det e bra men för dyra spel -_-.men man kan ladda ned !!! det e gratis men olaglit

Du har inte alla pingviner på flaket va?

Medlem

Det blev en elite i alla fall :heart:


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av adam kurdali:

xbox 360... det e bra men för dyra spel -_-.men man kan ladda ned !!! det e gratis men olaglit

Haha anmäld...


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv
Skrivet av [Molotov:

"]Det blev en elite i alla fall :heart:

grattis

nu har du mycke plats för demos, och nu kan du fylla hdn med go musik om du vill som du kan köra istället för musiken i spel om man vill det.

och jag har ingen hdmi på min tv heller,
men den har en DVI ingång, DVI ska tydligen vara lika bra som hdmi.

om du har en lcd tv så tror jag du också har ett DVI uttag på din tv,
fast det är ju alldeles utmärkt att köra genom vga på lcd tv också

Medlem

Jag har HDMI utag och VGA uttag på min tv, jag provade först med HDMI men jag tyckte det var sämre bild än med VGA så jag bytte tillbaka till VGA, nu kan man njuta i RÄTT upplösning.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Skrivet av BangBoomBang:

elite ligger på cirka 4.200

Jag köpte Elite på Siba och betalade 3490:- och eftersom det var så billigt passade jag på att ta en helförskring på 559:- som gäller i tre år. Gick direkt och köpte en extra trådlös svart handkontroll på ett annat ställe då dom inte fått in det på Siba när jag var där. Dvd-kontrollen har jag inte köpt ännu, men det är ingen större panik. Klart att jag ska ha även den i svart. Laddningskitet verkar vara fiffigt, blir väl till att köpa ett sådant så småningom också och så klart ska jag väl även köpa ett live-konto snart.

8)


signatur
Medlem

Man får ju 30 dagar gratis Live när man köper en box så ingen bråska att köpa det ^^

Medlem
Skrivet av MartinTernander:
Skrivet av BangBoomBang:

elite ligger på cirka 4.200

Jag köpte Elite på Siba och betalade 3490:- och eftersom det var så billigt passade jag på att ta en helförskring på 559:- som gäller i tre år. Gick direkt och köpte en extra trådlös svart handkontroll på ett annat ställe då dom inte fått in det på Siba när jag var där. Dvd-kontrollen har jag inte köpt ännu, men det är ingen större panik. Klart att jag ska ha även den i svart. Laddningskitet verkar vara fiffigt, blir väl till att köpa ett sådant så småningom också och så klart ska jag väl även köpa ett live-konto snart.

8)

Men Microsoft skickar ju med en 3 års garanti som kan täcka allting utom att du kör över den? Vad ska en till försäkring göra?


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:
Skrivet av MartinTernander:
Skrivet av BangBoomBang:

elite ligger på cirka 4.200

Jag köpte Elite på Siba och betalade 3490:- och eftersom det var så billigt passade jag på att ta en helförskring på 559:- som gäller i tre år. Gick direkt och köpte en extra trådlös svart handkontroll på ett annat ställe då dom inte fått in det på Siba när jag var där. Dvd-kontrollen har jag inte köpt ännu, men det är ingen större panik. Klart att jag ska ha även den i svart. Laddningskitet verkar vara fiffigt, blir väl till att köpa ett sådant så småningom också och så klart ska jag väl även köpa ett live-konto snart.

8)

Men Microsoft skickar ju med en 3 års garanti som kan täcka allting utom att du kör över den? Vad ska en till försäkring göra?

Ingenting. Grabben har blivit grundlurad av en säljare. Extraförsäkringar överhuvudtaget på elektronik är meningslöst och är endast ett sätt för företagen att tjäna lite extra på sina produkter.

En helförsäkring täcker om jag skulle bli för full och spilla massa på den eller om jag skulle bli förbannad när jag spelar något spel och skulle slänga den i väggen. Garantin täcker bara fabrikations-fel. Försäkringen täcker klantighet vilket kan hända även den bästa.

Kan för övrigt meddela att jag inte tycker en försäkring är meningslös. Har nämligen utnyttjat min försäkring på min digitalkamera ett antal gånger. Ett exempel var när jag skulle åka någonstans och hade lagt ner den i väskan. När jag hade kommit fram och tog upp den var displayen helspräckt. Vilket företag tror ni skulle stå för det? Nä, då täckte försäkringen det och man fick en helt ny kamera.


signatur
Medlem

visst kan det vara bra på en del saker men på en xbox är det lite onödigt


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv
Skrivet av MartinTernander:

En helförsäkring täcker om jag skulle bli för full och spilla massa på den eller om jag skulle bli förbannad när jag spelar något spel och skulle slänga den i väggen. Garantin täcker bara fabrikations-fel. Försäkringen täcker klantighet vilket kan hända även den bästa.

Det går på hemförsäkringen.


signatur

War never changes.

Skrivet av zaphiren:

Det går på hemförsäkringen.

Okej, då är jag väl lurad då. Hade säkerligen lagt dom pengarna på onödigheter ändå.


signatur
Medlem

Nej usch du kunde ha använt dom till att boka Assassins Creed, CoD4 eller Mass Effect dirr på webhallen när du kom hem =0


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

1
Skriv svar