Rykten om ännu en ny version av Xbox 360 "Ultimate"

Medlem
Rykten om ännu en ny version av Xbox 360 "Ultimate"

Japp, nu går det rykten det om att Xbox 360 ska komma med inbyggd HD-DVD, och under namnet Ultimate.
Tydligen någon gång nästa år, hur vida detta är sant eller ej vet jag inte, men tycker att det är på tiden att MS lägger ner energin på versionerna som redan finns så att de funkar som de ska.
Blir till att vänta med att byta ut premium tills man vet om detta är sant.

http://www.slashgear.com/rumor-xbox-360-ultimate-126711.php

snackas även om det hos playing.se :

http://www.playing.se/view.phtml?id=324036&f=1

Edit: Hittade lite mer snack om detta, tydligen är det snack om att den ska ink. en HDD på 320GB

http://stuff.tv/News/id-6869/

Medlem

det är inte omöjligt att det kommer en Xbox360 Ultimate:P


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem
Skrivet av MilleX:

det är inte omöjligt att det kommer en Xbox360 Ultimate:P

Nee tror inte jag heller, för det första är det MS som ligger bakom = 10 olika versioner av konsolen de släpper innan den går i graven.
Sen att troligen så kommer Core paketet försvinna och Premium, Elite och Ultimate blir paketen att välja mellan isf.

Läser man texten så låter det väldigt troligt iaf att Ultimate är påväg.

Medlem

Yay!... NOT!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Va fan.. Gör om allt, inte utséendet och mjukvaran men allt i hårdvaran så ja slipper "The ring of death"... Har inte stött på den ÄN men den kommer nog!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Inaktiv
Skrivet av Tpiom:

Va fan.. Gör om allt, inte utséendet och mjukvaran men allt i hårdvaran så ja slipper "The ring of death"... Har inte stött på den ÄN men den kommer nog!

Orka hetsa upp sig över nått du inte fått

Kommer säkert nån yttligare version av 360 men detta ligger ju en bra bit fram i tiden så.

Medlem

xbox 360 version 500 fortfarande med red ring of death.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Xbox 360 goes Sims i en nära framtid?


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av Evil_KuRT:
Skrivet av MilleX:

det är inte omöjligt att det kommer en Xbox360 Ultimate:P

Nee tror inte jag heller, för det första är det MS som ligger bakom = 10 olika versioner av konsolen de släpper innan den går i graven.
Sen att troligen så kommer Core paketet försvinna och Premium, Elite och Ultimate blir paketen att välja mellan isf.

Läser man texten så låter det väldigt troligt iaf att Ultimate är påväg.

Jo det är redan klart att Core ska försvinna men det ska bytas ut mot Ett som heter Arcade.. precis samma hårdvara motsatsen är att man får med ett 256Mb minneskort med arkadspel på


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

ms är ganska flitiga, men om det är bra eller dåligt vete tusan.
blir snart mer snurrig i huvudet än vad man redan är när man försöker hänga med i ms äventyr.

Medlem
Skrivet av q0rra:
Skrivet av Evil_KuRT:
Skrivet av MilleX:

det är inte omöjligt att det kommer en Xbox360 Ultimate:P

Nee tror inte jag heller, för det första är det MS som ligger bakom = 10 olika versioner av konsolen de släpper innan den går i graven.
Sen att troligen så kommer Core paketet försvinna och Premium, Elite och Ultimate blir paketen att välja mellan isf.

Läser man texten så låter det väldigt troligt iaf att Ultimate är påväg.

Jo det är redan klart att Core ska försvinna men det ska bytas ut mot Ett som heter Arcade.. precis samma hårdvara motsatsen är att man får med ett 256Mb minneskort med arkadspel på

Jaha ok, men vilket fall tror jag att det kan vara en gnutta sanning i ryktet även om man ska ta det med en spade salt.

Vore trevligt om man kan få en svalare/tystare 360 och med inbyggs HD-DVD spelare också, så har man båda filmformaten hemma

Medlem

Så underbart skönt om den kommer...då slipper vi Ps3 folk de där herrans klagandet på Ps3 priset...den nya 360n (Om den nu kommer) lär kosta runt 7 papp lix=)

Inaktiv
Skrivet av Bengan87:

Så underbart skönt om den kommer...då slipper vi Ps3 folk de där herrans klagandet på Ps3 priset...den nya 360n (Om den nu kommer) lär kosta runt 7 papp lix=)

då finns iaf en xbox 360 som är billig för den som bara vill spela kul spel,
och en dyr 360 för den som vill ha mer.

men när det gäller playstation 3 finns det bara en dyr maskin för den som vill ha mer,
finns ingen billigare för den som bara vill spela.

shit happens

Medlem

Tror inte det kommer komma ett 360 med inbyggd hd-dvd. Vad händer med dom som inte vill uppgradera och sen släpps alla spel på hd-dvd. Stor nytta med en box som man inte kan spela på!

Då ska dom ju döpa den till xbox-380 med hd-dvd inbyggd som en helt ny konsol istället. Går inte att byta format mitt i. Så jag tror detta är fejk.


signatur

Den som vet vet.

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Tror inte det kommer komma ett 360 med inbyggd hd-dvd. Vad händer med dom som inte vill uppgradera och sen släpps alla spel på hd-dvd. Stor nytta med en box som man inte kan spela på!

Då ska dom ju döpa den till xbox-380 med hd-dvd inbyggd som en helt ny konsol istället. Går inte att byta format mitt i. Så jag tror detta är fejk.

Tja, med tanken på att MS inte är Sony och redan har sagt att de inte kommer släppa några spel på HDDVD så kan en 360 med en inbyggd sådan inte vara helt omöjlig.

Sony däremot skulle säkerligen släppa en 8x Bluray-läsare i någon version och sedan bara släppa 8x-spel och på så sätt pissa på alla som köpt en innan


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

1
Skriv svar