Welcome to the Call of Duty 4: Modern Warfare Multiplayer BETA!

Medlem
Welcome to the Call of Duty 4: Modern Warfare Multiplayer BETA!

Welcome to the Call of Duty 4: Modern Warfare Multiplayer BETA! Congratulations on being selected to participate in the public multiplayerBETA for Call of Duty 4: Modern Warfare. Your Call of Duty 4: Modern Warfare Multiplayer BETA Token is: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx etc,..bla bla bla.

Skrev in token och den tankar betan just nu.
Undrar om den kommer funka. Menar, jag är ju inte amerikan

Återkommer med info på detta, om det funkar eller inte.

Medlem

Det funkar! Än så länge är jag mycket imponerad av spelet. Detta kommer bli nästa spel man kommer köra föööööör mkt på PC iaf!

Medlem

Synd att jag inte kom med.

Kan man uppdatera vapnen?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Såg att de hade trillat ner ett mail i brevlådan nu, håller på o tankar betan för fullt.

Inaktiv

hur får man den, jag blev lie besviken när jag såg att man måste vara aemrikan

Inaktiv

Fan kom inte med

Nån som har något utlåtande ännu?

Medlem

Detta var precis det jag hade väntat på. Mycket bra multiplayer spel!
Det funkar faktiskt över förväntan med handkontrollen, fast jag kommer spela detta enbart till PC då det kommer. CoD ska spelas med mus+tangentbord helt klart.

Allting känns mycket igenomtänkt och detaljerat.
Allting är oerhört snyggt, och flyter på säkert i konstant 60 fps.

Man kan stiga i rank och få diverse extra vapen, samt även ändra sikte osv på dessa. Om man får bra killstreak kan man börja kalla in airstrike och helikoptrar osv.

"Perks" fungerar mycket bra. Gillar det tänket, man kan på så sätt anpassa sin spelare med de egenskaper man själv anser viktigast.

Detta gott folk är en höjdare. Hoppas att min dator kommer orka köra på det lika mjukt och fint som till 360n. Det känns faktiskt som om detta spelet flyter på bättre än CoD2 och Cod3 till 360n.

Edit 4/9-07: Jag kan inte sluta spela!!!

Inaktiv

Både COD2 och 3 hade ganska rejäla FPS-dråpp, eh?

Medlem
Skrivet av Hank:

Både COD2 och 3 hade ganska rejäla FPS-dråpp, eh?

tycker helt klart detta verkar hålla högre framerate samt stabilare sådan.

Medlem

Spelade ohälsosamt mycket igår, lyckades låsa upp lite sköna vapen. Svårt i början när jag bara körde med m16 och ironsights, men nu har jag bytt upp mig till en m4 helautomatisk med rödpunktssikte Mumma!.

Det är riktigt skoj att leka med klasserna och skapa sin egna. Till exempel bestämma om man vill ha mer liv, inte synas på radarn eller göra mer skada. Har bara bra intryck hittills av det här spelet.

Medlem

wtf, är vi redan på fjärde COD-spelet ? har missat trean helt verkar det som XD

Medlem
Skrivet av Famest:

wtf, är vi redan på fjärde COD-spelet ? har missat trean helt verkar det som XD

Inget att se ändå.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

När kommer vi kunna skriva upp oss op betan nån som vet kanske?
Jag vet iaf att australien och nya zealand kan skriva upp sig..

När är vi på tur ? ffs:P

Skrev upp mig på nyss på deras hoppas det funkar

Inaktiv

Jag fixade nyckel och reggat den och allt. Men hur gör man nu för att få tag i betan? finns inget ställe på market place eller nått. Hur får man tag i betan?


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Använd redeem code.


signatur

Videomupp

Medlem

Waiting for players...
Inget händer.
WTF? Vill spela!


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Inaktiv

Skulle vara kul att lira TP med någon/några svenskar. Lägg till mig på Live om ni vill lira.

GT: zaphiren


signatur

War never changes.

Medlem

Var bara något tillfälligt problem. Spelade lite igå kväll. Riktigt kul! Det allra första jag gjorde var att få en 3 kill streak och spelet sa någonting om att trycka en viss knapp för radar. Jag såg inte vilken knapp det var så jag tröck på typ alla och råkade spränga mig själv i luften med en granat till följd


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

3 = radar 5 = airstrike 7 = helicopter
tror jag det är.. du trycker på höger pil har jag för mig.

Medlem

Jag råkade klicka till mig en beta-key från förstasidan. Det är bara att skicka ett privat meddelande till mig så någon annan mer än gärna överta den - har inte ens xbox!

Medlem

Verkar ej gå ladda ner betan just nu? Får fram nån ruta där det står:
"Can't retrieve information from Xbox Live. Please try again later.
Status code: 80153004" Jag som är så taggad på att prova

[Edit] Vad trög jag är, kom precis på att mitt guld gått ut och jag måste förnya :< Antar att det är det som spökar för mig nu..

Medlem

Gillade CoD4, men inte med kontroll. Köper spelet till PC.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

har en beta nyckel från eurogamers över.. så om nån behöver skicka ett pm..

Medlem

Har också en extra nyckel, första PM'et får det.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Tyckte betan va skit kul, så fort ja kom hem från skolan har ja lirat non-stop. Det är grymt med rank systemet, och alla vapen. Lite jobbigt me kontroll när man ska kasta me granater. Men det blir iaf en 9/10

Medlem

Tankar det nu. Ska bli kul att testa. Är väl inget cod fan. Men kan bero på att det blev lite utjatat med WII. Så jag har bara testat 1:an haha

Medlem

Samma här, betan äger tycker jag, ska helt klart köpa när jag får pengar, också tycker jag spelet är sjukt snabbt jämnfört med GRAW2 så nu när jag kört det ca en månad blev jag helt ägd först
Men det var verkligen skitroligt asså


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Måste säga att jag blev mycket positivt överraskad.
Grafikmässigt har man ju sett screens och liknande så det va ju ingen chock direkt även om jag tycker det kan göras en hel del innom det området fortfarande.
Rankings och uppgraderingar mm är ju bra men liknande finns ju redan i tex Battlefield-serien så kan väl snarare bara säga välkommen in i gänget till IW för just dom grejerna.
Nej, det bästa för mig var kontrollerna. Förutom ett fåtal smågrejer så tycker jag det va väldigt smidigt och "tight". Har aldrig gillat FPS på konsoller just av anledningen att kontrollerna aldrig tillåtit mig göra det som var tänkt dvs ha kontroll över vad jag gör. Fast paced Multiplayer FPS har varit en ren mardröm.
Det här var det första jag faktiskt kännt att jag kunnat spela och ha kul med utan att få tuppjuck efter den femti-elfte ofrivilliga självmordbombningen med handgranat och dylikt.
Ska bli mycket intressant att se hur det blir med SP delen där tempot är något lugnare, kanske inte ens märks nån större skillnad då mot mus/tangentbord.

Fyra av Fem små tummar från mig: :up::up::up::up:


signatur

"This is what every PvP argument boils down to:
Dear Devs: Rock is overpowered, please nerf. Paper is fine. // Yours, Scissors"

Medlem

Tankar det under dagen nu, jag är med ikväll pågar


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Tyckte det var riktigt intesivt och bra. Det enda jag tyckte var fel var att man hade autoaim. Eller man kanske kan ta bort det ?

123
Skriv svar