Xbox 360 Spel tips

Medlem
Xbox 360 Spel tips

Nån som kan tipsa om några prisvärda Spel, som inte tar "slut" för snabbt med fina miljöer osv, Har oblivion som jag tröttnat på lite, och GoW ^
Tacksam för svar ;D

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Dogge:

Bioshock

Medlem

cod3 är kan vara värt att spela igenom nu så här lagom innan cod4

rätt långt SP faktiskt. 14 kapitel.

Inaktiv

Blue Dragoon. om du gillar spel liknande final fantasy.
fast blue dragoon är lättare att bygga upp gubbarna på. inte så krångligt som i final fantasy.

Medlem
Skrivet av jingai:
Skrivet av Dogge:

Bioshock


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv
Skrivet av WaltX:
Skrivet av jingai:
Skrivet av Dogge:

Bioshock

Medlem

Jag har kollat lite på Blue dragon bilder och det verkar ju helt ok, nån som kan förklara va spelet går ut på?, jag funderar på att köpa Fable 2 då jag gillade första delen, men det jag Saknar igentligen är ett skönt "äventyrsspel" som man kan lira i timmar utan o tröttna och inte som tar "slut" direkt heller,
Nån som har nå tips på Kommande realeaser elr spel som redan finns

Youtube-proffs
Skrivet av Picke:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av jingai:
Skrivet av Dogge:

Bioshock


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

haha hm verkar som om Bioshock är en given kandidat^, får väl dra o köpa det

Youtube-proffs
Skrivet av Haisty:

haha hm verkar som om Bioshock är en given kandidat^, får väl dra o köpa det

Har du köpt det? Om inte så gå och köp det genast. Nu, direkt.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Nejfan jag har inte köpt det har däremot prec dragit ner demot och lirat, snorgrymmt spel iaf, blir nog köpa dirr iaf

Medlem

Bioshock:up:


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Japp det blir Biosock vilken dag som helst måste bara komma iväg o köpa skiten :P, nån som har nå klockrent tips på ett kommande "exklusivt" spel för Xbox 360?, tänkte på Dead rising 2 kanske mm, Är också väldigt sugen på Assasins Creed då jag smaskat igenom bilder och Trailers verkar grymmt

kom med förslag ;D

Inaktiv
Skrivet av Haisty:

Japp det blir Biosock vilken dag som helst måste bara komma iväg o köpa skiten :P, nån som har nå klockrent tips på ett kommande "exklusivt" spel för Xbox 360?, tänkte på Dead rising 2 kanske mm, Är också väldigt sugen på Assasins Creed då jag smaskat igenom bilder och Trailers verkar grymmt

kom med förslag ;D

Varken Dead Rising 2 eller Assasin's Creed är exklusivt för 360.

Du råkar inte ha hört talas om något som kallas för Halo 3?

Medlem

haha jofan har lirat lite Halo2 men jag är kass ^ på Fps spel elr överhuvet shooter spel på Xboxen :P, van med Cs o grejjer :D, okej Halo3 vet du nå mer schysst Exklusivt? :P, jag trodde att Dead rising 2 var det sry ;D,

Men va tror du om Assasins creed då?

Medlem
Skrivet av Picke:

Varken Dead Rising 2 eller Assasin's Creed är exklusivt för 360.

Capcom har inte ens utannonserat Dead Rising 2 så vi har absolut ingen aning om vilka format det kommer till. Om det ens kommer så är det väl mest troligt att det är exklusivt för 360, i alla fall tidsexklusivt.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av Polish:
Skrivet av Picke:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av jingai:
Skrivet av Dogge:

Bioshock

Medlem

Sluta med Quote-pyramiden, innan tråden låses.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Amped 3. Köpte det på en marknad för inte så länge sedan. Blev förälskad ögonblicket jag fått ställa mig på brädan. Och nu är det ganska billigt också, så jag rekommenderar dig Amped 3 och möjligtvis CoD 2. Väldigt kul till konsoll, spelar det hellre med handkontroll än Mus/Tangentbord.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

jafan har tänkt på lite Amped då jag har SSX3 från "vanliga" Xbox och det är ju ett helskönt spel ;D, kan man typ göra en egen gubbe o glida runt lite på brädan?

Medlem

Bioshock:up:


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Om du inte har Perfect dark zero kan jag rekomendera det, kostar inte så mycket nu och är ett helt okej fps.

Annars någon här som har Viva Piñata och vad tycker du om det? Kollat på några videos och recensioner på det och det ser väldigt roligt ut. Kostar inte så mycket på webhallen så funderar på att införskaffa det.

Medlem

Jag har läst lite recensioner om viva pinata med och kollat på bilder inte så mycket "action" sgr dom flesta men typ ett helt ok spel gällande grafik och ljud, helsskönt och sätta sig ner o lira en söndag kanske? ;D

Medlem
Skrivet av Haisty:

Jag har läst lite recensioner om viva pinata med och kollat på bilder inte så mycket "action" sgr dom flesta men typ ett helt ok spel gällande grafik och ljud, helsskönt och sätta sig ner o lira en söndag kanske? ;D

Kanske inte så konstigt att det inte är så mycket action i det då det är ett simulation/management-spel.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

haha nej iof ^, men du fattar va jag menar ;D, ser ut o vara ett trevligt spel iaf^.

Medlem

mm, har beställt det nu så hoppas det blir bra

Medlem

Härligt, du får berätta hur det är ;D

Jag skrev precis om Viva Piñata i en annan tråd och då skrev jag såhär:

Skrivet av MartinTernander:

Viva Piñata verkar vara ett mindre populärt spel. Gillar man bygg-delen i strategispel så gillar man detta spel. Till exempel; har du spelat Dungeon Keeper 2, men orkar inte köra mission (eller vad det nu heter) utan istället kör "Min lilla håla" (My pet dungeon) så lär du gilla Viva Piniata. Jag har Viva Piñata på svenska och stör mig väldigt mycket på barnprograms-rösterna, men vet inte om man kan ställa in det någonstans eller om jag måste leva med det. Engelska kanske är ännu värre?


signatur
Medlem

Om du ändrar inställningarna på Xboxen till engelska tror jag rösterna kommer att ändras med, inte testat men kan vara värt ett försök då rösterna kan bli lite störande i längden :\

12
Skriv svar