Street Fighter - Anniversary Collection, var kan jag hitta detta spel?

Medlem
Street Fighter - Anniversary Collection, var kan jag hitta detta spel?

Jag ska köpa en 360 nu när priset går ner och känner att jag måste ha ett fightingspel. Jag har lirat Street Figher på SNES hur länge som helst och älskar det verkligen. Nu när jag fixar en 360 har jag chansen att fixa Street Figher - Anniversary Collection till gamla Xbox.

Jag har fan letat runt på internet men jag hittar inga exemplar av kollektionen, bara import från USA. Rätta mig om jag har fel, men visst kan man inte lira importerade spel utanför Europa på en vanlig 360?

Om någon skulle kunna visa var jag kan köpa Street Fighter - Anniversary Collection i Sverige så vore jag evigt tacksam.

nj
Medlem

Du får nog leta det begagnat, enligt wikipedia så verkar det iaf ha släppts i Europa (för du kan, som du skrev, inte spela ett amerikanskt/japanskt spel på en europeisk konsoll), dock så behöver du nog leta det begagnat.
En snabb sökning på prisjakt visar att det är en butik som verkar ha det i lager begagnat iaf, kanske lite i dyraste laget dock.
Annars så finns ju Tradera och/eller Blocket där du kan leta lite med. Amazon.co.uk kan ha en del begagnat listat med.

Medlem

En svenska butiken som påstår sig fortfarande ha det. Är nog bäst att fråga först om dom har för sidan kanske inte är uppdaterad.

http://www.combitdata.se/webshop/prod_show.asp?art_no=1032736...

Här finns en begagnad i england
http://www.play.com/Games/Xbox/4-/183581/Street-Fighter-Anniv...

Jag köpte mitt spel till ps2 för inte så länge sedan men då fick jag ta amerikans version för det var det enda som det fortfarande fanns nya exemplar kvar av.

Medlem

Flyttad.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Tack för hjälpen Mammamu och nj. Jag tar och beställer från någon av dessa sidor när jag fixat min 360.

Tack igen.

Medlem

Annars har du ju Super Street Fighter II Turbo HD Remix som kommer att släppas på Xbox Live här framöver. Kan ju knappast bli bättre än så om man gillar Street Fighter.

1
Skriv svar