Inaktiv
finta i fifa 07

hej,

seriöst. jag håller på bli galen. hur fintar man på fifa 07 på xbox 360? jag blir helt knäckt av det här.

Medlem

^- kolla i instruktionsbok?

Inaktiv

Haha^^


signatur

Sony, you went wrong with your ps3

Inaktiv

Jag har kollat i den och jag har sökt på internet. Hittar massa forumtrådar med folk som frågar samma sak, men alla får i princip samma svar som jag fick här.

Så finns det någon som har spelet eller vet svaret, vänligen skriv.

Medlem

Testa höger styrspak

Inaktiv
Skrivet av Efraim:

Testa höger styrspak

inget händer, förutom att gubben går lite åt sidan eller typ vänder på sig. ingen fint liksom. är du säker?

Medlem

spring samtidigt. pröva även trycka ner L2. är väl kombinationer av tryckningar man gör

Inaktiv

Sanningen är att det inte går att finta överhuvud taget i Fifa 07 till 360. Jag ick till botten med detta innan jag bestämde mig för PES 6. Kan rekommendera dig att byta till PES. Så mycket bättre... Nu kontrar Fifa-serien med att lägga in jättemånga finter istället. varenda trailer för spelet innehåller finter
Lugna dig och köp PES 2008 är mitt råd!

Medlem

lugna dig och köp fifa 08 istället

Inaktiv

Pes ftw.. Håller mera i längden när du tröttnat på att göra likadana mål matcherna igenom i fifa..
ps. Lite av en pes fanboy (med all rätt..)

Medlem

Man fintar genom att släppa vänstra spaken och sen rotera den typ 90 grader för en överstegsfint. Det är svårt som attan att timea det hela, men det finns en hel del finter att göra.

Vad jag därimot undrar över är hur fasen man skruvar bollen.
Har sett en uppsjö av filmklipp där folk skruvar den, men jag lyckas fasen inte.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Inaktiv

skönt att någon har tagit upp detta igen då jag nyss skaffat fifa07, är en achievementjagare och efter att ha fått alla på pes så tänkte jag lira fifa 07 fram till de nya fotbollsspelen kommer

Medlem
Skrivet av F_ready:

skönt att någon har tagit upp detta igen då jag nyss skaffat fifa07, är en achievementjagare och efter att ha fått alla på pes så tänkte jag lira fifa 07 fram till de nya fotbollsspelen kommer

lite syd, du skulle skaffat uefa istället för fifa. bättre, mer finslipat.

Inaktiv
Skrivet av Efraim:
Skrivet av F_ready:

skönt att någon har tagit upp detta igen då jag nyss skaffat fifa07, är en achievementjagare och efter att ha fått alla på pes så tänkte jag lira fifa 07 fram till de nya fotbollsspelen kommer

lite syd, du skulle skaffat uefa istället för fifa. bättre, mer finslipat.

okej, men ja, som sagt, skulle bara ha något under dessa få månader innan de nya kommer, och jag tror att uefa är dyrare, är det inte ?

Inaktiv
Skrivet av Tassel:

Man fintar genom att släppa vänstra spaken och sen rotera den typ 90 grader för en överstegsfint. Det är svårt som attan att timea det hela, men det finns en hel del finter att göra.

Vad jag därimot undrar över är hur fasen man skruvar bollen.
Har sett en uppsjö av filmklipp där folk skruvar den, men jag lyckas fasen inte.

Skruva bollen gör du genom att hålla inne .. ö vad blir det. Den övre av R2 så att säga :b

Är ju placeringsskott men man skruvar ju som så att säga in bollen när man placerar gör oftast mål på det sättet.

Medlem

Tack Bleak för det!
Ska genast testa.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

titta på instruktionerna


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Inaktiv
Skrivet av Tassel:

Tack Bleak för det!
Ska genast testa.

funka det ?

Medlem
Skrivet av bleak:
Skrivet av Tassel:

Tack Bleak för det!
Ska genast testa.

funka det ?

Hmmm får inte till det ordentligt.
Ska jag dra i vänster spak efter det att jag har träffat bollen eller under tiden jag "laddar upp" skottet med r2 intryckt?

Sen kan man ju tycka att det är skumt att detta inte står ordentligt utskrivet i manualen, likadant hur man gör alla typer av fintar.
Det är ju ffs inget beat ém up där man ska nöta in egna combos.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Inaktiv
Skrivet av Tassel:
Skrivet av bleak:
Skrivet av Tassel:

Tack Bleak för det!
Ska genast testa.

funka det ?

Hmmm får inte till det ordentligt.
Ska jag dra i vänster spak efter det att jag har träffat bollen eller under tiden jag "laddar upp" skottet med r2 intryckt?

Sen kan man ju tycka att det är skumt att detta inte står ordentligt utskrivet i manualen, likadant hur man gör alla typer av fintar.
Det är ju ffs inget beat ém up där man ska nöta in egna combos.

Du ska styra med högra spaken medans du laddar och håller inne r2 för att placera.. är svårt att beskriva kanske men bara att testa några ggr så sitter det säkert. Gick rätt fort att luska ut tyckte jag.

Men det med finter? ´Finns väl inget uttalat om hur man gör sånt? Är ju mer att det blir en fint när man styr runt gubben. Men vet hur man oftast fintar bort en när man tar emot bollen och vill vända förbi försvararen.

Medlem
Skrivet av bleak:

Du ska styra med högra spaken medans du laddar och håller inne r2 för att placera.. är svårt att beskriva kanske men bara att testa några ggr så sitter det säkert. Gick rätt fort att luska ut tyckte jag.

Men det med finter? ´Finns väl inget uttalat om hur man gör sånt? Är ju mer att det blir en fint när man styr runt gubben. Men vet hur man oftast fintar bort en när man tar emot bollen och vill vända förbi försvararen.

Hur lyckas du styra Höger spaken samtidigt som du laddar upp skott ( håller tummen på X/B ) och håller in RightBracket? O.O


signatur

"This is what every PvP argument boils down to:
Dear Devs: Rock is overpowered, please nerf. Paper is fine. // Yours, Scissors"

Inaktiv
Skrivet av Paiden:

Hur lyckas du styra Höger spaken samtidigt som du laddar upp skott ( håller tummen på X/B ) och håller in RightBracket? O.O

Kan inte låta bli att leka ordpolis
men vet du att RightBracket betyder höger fäste?

Antar att det är RB du syftar på och då skall det vara right bumper,
som iofs betyder höger stötfångare.... men men

Medlem

Haha, jo jag menade bumper såklart. Undrar var jag fick bracket ifrån =/


signatur

"This is what every PvP argument boils down to:
Dear Devs: Rock is overpowered, please nerf. Paper is fine. // Yours, Scissors"

1
Skriv svar