Inaktiv
GoGo towels!

Jahapp nu hände det till slut för mig med!

Slog på 360n en runda innan läggdags och vadfan händer? Självklart "red rings of death".

Hur fan i helvete kan det hända denna veckan när man sitter och väntar på Bioshock. Den har fungerat sedan releasen, kunde den inte hålla en månad till???

Drar ner på ElGiganten och köper en Core ifall handdukarna inte skulle fungera sen blir det att skicka den på reperation. Garantin går ut vid jul och tacka gud för att de förlängde den med ett år.

Funderar på att köpa Elite nu när jag ändå ska köpa tv med? hdmi...

X_X


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Ajj, fy va otur man har då. Så du tänkte köpa en ny box istället för att vänta i 2-3 veckor?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Nae, jag har inte bestämt. Garantin går ändå ut efter jul och känns som det är bättre att ha den i stan här där jag bor.

Släpps Elite 24e aug?


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem
Skrivet av eDy:

Nae, jag har inte bestämt. Garantin går ändå ut efter jul och känns som det är bättre att ha den i stan här där jag bor.

Släpps Elite 24e aug?

Rätta mig om jag har fel, men har du inte ytterligare ett år kvar på garantin? MS förlängde ju den nyligen. Eller det kanske inte täcker alla enheter. Jag äger ingen 360 själv så jag är inte helt hundra.

Inaktiv

Jo, om jag har förstått det rätt så har jag ungefär till jul på mig att skicka in den eftersom de förlängde garantin.


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Dem förlångde den väl till 3 år sammanlagt. 2 år extra dvs. Vet inte riktigt dock.


signatur

Videomupp

Inaktiv
Skrivet av eDy:

Drar ner på ElGiganten och köper en Core ifall handdukarna inte skulle fungera sen blir det att skicka den på reperation...

X_X

Bra tänkt där, exakt så som jag gjorde i julas när min pajjade. Men en tips om du gör så bara. Se till att skicka in den trasiga så fort som möjligt. Det är nämligen lätt hänt att det drar ut på tiden annars. Jag skickade nämligen in min trasiga för två veckor sedan, då hade det gått över ett halvår

Inaktiv

Fick RROD igår. Snackade med Microsoft idag och hoppas att de hämtar den snarast!!!

Inaktiv

Haha, snackade med snubbarna i supporten men de krånglar. Ska försöka snart igen. Kan också meddela att handdukstricket fungerade inte för mig

I mitt fall var det 3 lampor som blinkade rött och den långst upp till höger (i stående position) var släckt. Kollar man i deras felsökning står det att det är ett hårdvarufel och ända sättet är att skicka in.

Har kollat runt lite och i de flesta fall verkar det vara den lamapan som är placerad längst ner till höger i ringen som är släckt. Kanske det är då de fungerar med handdukar? vad vet jag...


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Men varför hålla på med handdukar varanan 5-7 dagar? Lika bra att få den lagad


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Jaja självklart Waltan! Mest för att Bioshock kom nu och det hade varit nice att få lira det på fredag... istället lär jag väl få vänta en månad.

Annars hade jag inte brytt mig speciellt mycket. Ska bygga ny dator när delarna kommer denna eller nästa vecka. Så jag kommer ha att göra ändå.


signatur

"Jesus loves me yes I know"

1
Skriv svar