Mass Effect: Revelation

Medlem
Mass Effect: Revelation

Någon som har läst prelude-boken ännu?

Beställde den nyss från Adlibris och tänkte bara höra ifall någon utav er har läst boken och tyckte att den var bra. Har inte läst någon av Drew Karpyshyn's tidigare böcker så vet inte riktigt vad jag har att förvänta mig.

http://www.adlibris.se/product.aspx?isbn=034549816X

Inaktiv

Whaaat!? Detta har jag missat... är det någon introduktion till spelet så man lär sig lite mer av storyn eller?


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Jao, det är väl vad det är antar jag. Ska tydligen ha en ganska schysst cliffhanger i sig inför spelet också. Har läst lite reviews av boken nu och den verkar faktiskt fått bra kritik av de flesta.

Inaktiv

Blev genast riktigt sugen på att beställa den. Fast läs den gärna du först och säg vad du tycker


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Läste den här för ett tag sedan. Vänta dig inget litterärt mästerverk, men är du intresserad av Mass Effect så kommer det tillfredsställa under några timmar. Boken gör det den ska göra, den fungerar som en prolog för spelet.

Kunde kanske varit lite längre. Nu känns det som man "rushar" genom handlingarna lite väl fort i boken, och helt plötsligt är det över, fast det gör å andra sidan att man lämnas med mersmak. Du blir heller aldrig direkt uttråkad.

Medlem

Vad jag förstått så ska boken följa med i Collectors Edition av spelet. Hoppas iaf på det.

Skrivet av Webhallen.com:

Limited Edition Features:
? Tin box with unique art
? 2nd DVD with 2 videos
? Mass Effect art book
? Mass Effect prequel mini-book

1
Skriv svar