Medlem
Mass Effect

Har inte alls varit intresserad av det här spelet efter att ha sett de första bilderna som släpptes, men efter att ha kollat igenom i princip allt material som släppts så är jag konverterad. This looks awesome! Verkar bli en riktigt schysst story, massor med action, intressanta miljöer, och kanske lite romans också (yeah baby, sucker for romance)! Någon annan som väntar spänt på spelet?

http://www.gametrailers.com/player/22840.html

Har även några frågor;

1) Någon som vet hur långt det kommer bli ungefär?

2) Hur mycket kommer man att kunna påverka själva storyn själv?

Medlem

1) Har hört talas om att det blir ca 20h huvudstory.

2) Det är mycket val osv man gör själv och det finns flera olika slut, handlar inte så mycket om gott/ont denna gången iofs utan mer moral. Man påverkar väl i princip hela tiden iom man väljer vart konversationer ska gå osv.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Aha, så lite?? Det var inte alls så mycket. Förväntade mig i alla fall 30-40 timmar för ett sånt spel, det var väl ungefär vad KOTOR bjöd på?

Tack

Medlem

Lägg till side quests och allt annat så kommer du säkert en bra bit över 40 timmars speltid. Det räcker och blir över med andra ord.

Medlem

Sådär ja, det låter bättre

Medlem

Nja, om jag ska vara ärlig så har jag aldrig varit riktigt intresserad av Mass Effect. Men vi får se hur det blir med saken..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Youtube-proffs

Det räckte med att man kunde besöka olika planeter för att jag skulle fastna.

Första jag ska göra är att åka till Mars, se hur läget är där.

Har för mig Mass Effect kommer bli en stor stor hit, det ska komma flera delar? Kommer absolut bli en episk saga tror jag.

Halo Style helt enkelt. Alla trailers osv, förhandstittar.. det är riktig känsla i det. En sånt spel man kan fastna i.

Hade velat ha mass effect boken som släpptes på E3.. typ försnack, lite info och sånt.. typ en bok, som en vanlig bok, de e nice


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Polish:

Har för mig Mass Effect kommer bli en stor stor hit, det ska komma flera delar? Kommer absolut bli en episk saga tror jag.

De har planerat att det ska bli en trilogi.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

jag var inte mycket för kotor men detta vill jag prova ändå, sånna här spel kanske känns lite enklare att spela på konsol.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Polish:

Har för mig Mass Effect kommer bli en stor stor hit, det ska komma flera delar? Kommer absolut bli en episk saga tror jag.

De har planerat att det ska bli en trilogi.

Samt episodliknande material emellan, där de utökar med nya planeter att besöka osv

Vad jag kommer ihåg från någon intervju iaf.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

1
Skriv svar