Rykte: Core och Premium får HDMI

Inaktiv
Rykte: Core och Premium får HDMI

Enligt arstechnica.com så har de hört från deras "mullvad" på MS att både Core och Premium kommer att få HDMI inom en snar framtid...

Enligt källan så skall det finnas i butik vid slutet av augusti eller i september. Om detta har något med Falcon att göra vet jag inte men det sägs att dessa "nya" Core och Premium även kommer att ha de nya 65Nm chippen...

Dock fortfarande ett rykte....

Medlem

EH, rykte. Annars skulle de ju knappast släppa elite. Doh.

Medlem

Om det skulle vara sant så är väldigt många kunder lurade som köpte en 260 redan.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Om det skulle vara sant så är väldigt många kunder lurade som köpte en 260 redan.

Nae, det kallas produkt utveckling. Menar, tänk på ps2 som kom men hdd senare, eller ta valfri bil. "I årets modell, samma som tidigare, så är det alltid med elhissar"

Inaktiv

De blir för fan inte lurade, HDMI är en jävla överföringsstandardard den kommer inte göra din 360 helig.... för du kommer inte se någon skillnad.

Sorry för det aggresiva svaret, men ibland blir jag bara så trött (har inte druckit nå kaffe än heller)

Inaktiv

Det är sant


signatur

Sony, you went wrong with your ps3

Inaktiv
Skrivet av Picke:

Enligt arstechnica.com så har de hört från deras "mullvad" på MS att både Core och Premium kommer att få HDMI inom en snar framtid...

Enligt källan så skall det finnas i butik vid slutet av augusti eller i september. Om detta har något med Falcon att göra vet jag inte men det sägs att dessa "nya" Core och Premium även kommer att ha de nya 65Nm chippen...

Dock fortfarande ett rykte....

core säljs väl inte längre vad jag vet.
och premium lär sluta tillverkas nu när elite är i mass produktion.

Inaktiv

Dom kommer säljas med hdmi..
Kommer inte sluta säljas för den delen heller..


signatur

Sony, you went wrong with your ps3

1
Skriv svar