Rösta om webläsare i 360

Inaktiv
Rösta om webläsare i 360

Jag vill helt klart ha en webläsare i min 360.

jag lirar inte längre på min pc, surfar bara på den.

och tycker det är jobbit att starta datorn bara för att kunna titta på en hemsida eller 2.

Medlem

Lite onödig omröstning egentligen. Så länge man slipper betala så är det klart man vill ha det. Eller bara för saken skull för att alla andra konsoller har det.


signatur

Videomupp

Medlem

Nej, klarar mig utan. Men skulle inte vara dåligt heller om det kommer.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Helt onödig tråd ?

BBB: Kolla till din stavning


signatur

Sony, you went wrong with your ps3

Inaktiv
Skrivet av Svangiis:

Helt onödig tråd ?

BBB: Kolla till din stavning

hehe, jo stavat fel på webb

konstigt att så många är emot webläsare.

hade det inte vart bra då.
speciellt om man är inne mest på sin 360.

vore ju smidigt om man hade webbläsare i den ifall man vill kolla nån sida snabbt.

Inaktiv

Om de erbjudit en webläsare skulle jag inte komma på någon anledning till att tacka nej?


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Inaktiv
Skrivet av eDy:

Om de erbjudit en webläsare skulle jag inte komma på någon anledning till att tacka nej?

Wii webläsarn är väl hyfsad.
ps3 s webläsare var rätt så bra,
men på den webläsarn så fick jag alltid när jag skulle in på FZ ett felmedelande.

nåt om för lite minne stod det. sen blev FZ sidan helt vit.
så jag lyckades aldrig helt komma in på FZ med ps3 webläsarn.
dom flesta andra websidor funkade ok.

ms om nån borde ju kunna göra en jättefin läsare till 360, som sysslat med sånt i 10 år minst till pc.

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:
Skrivet av eDy:

Om de erbjudit en webläsare skulle jag inte komma på någon anledning till att tacka nej?

Wii webläsarn är väl hyfsad.
ps3 s webläsare var rätt så bra,
men på den webläsarn så fick jag alltid när jag skulle in på FZ ett felmedelande.

nåt om för lite minne stod det. sen blev FZ sidan helt vit.
så jag lyckades aldrig helt komma in på FZ med ps3 webläsarn.
dom flesta andra websidor funkade ok.

ms om nån borde ju kunna göra en jättefin läsare till 360, som sysslat med sånt i 10 år minst till pc.

Du har själv skrivit i andra trådar när du var ps3 fanboy att du tittade på filmklipp / skrev i forum trådar osv med din ps3a och därför var den sååååååååååååååååååååååå mkt bättre en x360.

Förövrigt så funkar iaf min ps3 läsare helt smartfritt, lite problem med avancerade java apps dock, typ web_msn-

Medlem

Webbläsare på konsoll är överskatat. Både Wii och PS3 har sega webbläsare och jag tror inte att det skulle vara bättre på 360. Det är mycket snabbare på PC och bättre om du vill se på filmer ect.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

skulle vara trevligt ja, blir ju inte direkt sämre av att inte ha en.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

Webbläsare på konsoll är överskatat. Både Wii och PS3 har sega webbläsare och jag tror inte att det skulle vara bättre på 360. Det är mycket snabbare på PC och bättre om du vill se på filmer ect.

jo men nu är det så att det är smidigt at ha en webläsare i den maskin som du använder mest.

för den som enbart spelare på konsol är det ju ett + att kunna surfa på den också.

lite onödigt att vara tvungen och starta pcn bara för en snabb koll på nån sida.

hade det kommit en webläsare som kan göra det man kan på pc då hade datorn blivit en damm samlare.

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

lite onödigt att vara tvungen och starta pcn bara för en snabb koll på nån sida..

Det är därför man slösar el och har den på hela tiden.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

En konsol är till för att spela på, inte surfa på lunar med!


signatur

Sony, you went wrong with your ps3

Inaktiv
Skrivet av Svangiis:

En konsol är till för att spela på, inte surfa på lunar med!

äh bakåtsträvare...

om en konsol inte är till för att surfa med,
då ska den inte ha mus eller tangentbord heller då.
för ska en konsol vara en konsol så ska göras allt med gamepad just för att det är en konsol och ingen pc.
eller ?

Inaktiv

Jag har en dator, så jag klarar mig utan.

Inaktiv

Har datorn fem meter från xboxen och den är alltid på så vafan ska jag surfa på 360 för men aja förstår att andra kanske skulle vilja det.
Men även med en stor HDTV är det fan så mycket skönare att surfa framför datorn imo.

1
Skriv svar