Nätverksadapter Wireless xbox 360

Inaktiv
Nätverksadapter Wireless xbox 360

Undrar om denna funkar bra, någon som har den och fått problem, eller är det ett klockrent köp? TÄnkte fråga innan ja/om köper den, kostar ju runt 700kr..


signatur

Sony, you went wrong with your ps3

Inaktiv

Klockrent köp! Sitter en bra bit från routern med en hel del väggar och golv emellan och inga problem alls.
Det du ska tänka på är att du inte kan strömma media från en trådlös dator om du har xboxen trådlös oxå.

Medlem

en kompis har, inte hört nå klagomål från honom ang det


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Dogge:

Klockrent köp! Sitter en bra bit från routern med en hel del väggar och golv emellan och inga problem alls.
Det du ska tänka på är att du inte kan strömma media från en trådlös dator om du har xboxen trådlös oxå.

det låter ju jävligt märkligt

Inaktiv

Går väll att få det att funka om datorn/xbox inte ligger allt för långt från routern men har fått det som anledning till att det inte fungerar för mig (med många andra)

Inaktiv

Okej, tack för svar, blir det ett köp imorn.
HAr inte trådlös dator är det lungt då om man ska strömma media över till 360 ?


signatur

Sony, you went wrong with your ps3

Inaktiv

Ska inte vara några problem alls förutsatt att du har en hyffsat modern router av känt märke, sen finns det ju sjuhundratrettioelva andra fel som kan göra att det inte funkar men aja *fingers crossed*

Inaktiv

Haha jo det är sant


signatur

Sony, you went wrong with your ps3

Medlem

jag kan iofs hämta meda trådlöst till ps3;an, hums

Medlem

Vad kan man streama till 360n?

Inaktiv
Skrivet av asdf2:

Vad kan man streama till 360n?

Typ allt, använd Orb eller Tversity.

...Roliga är att det funkade bra att strömma trådlöst till trådlöst när jag använde Xp men sen böt jag till Vista och då sket sig det. Felsökte och eliminerade allt tills kundtjänsten sa att det var därför trådlöst till trådlöst inte funkar.
Konstigt men men det kan verkligen inte vara något annat så bara gilla läget.

Inaktiv

Vista is shit


signatur

Sony, you went wrong with your ps3

1
Skriv svar