4-spelare i online Co-op för Halo 3.

Inaktiv
4-spelare i online Co-op för Halo 3.

Bungie har släppt ett pressmedelande vilket klargör att Halo 3 kommer ha 4 spelare coop över Xboxlive eller System link. Splitscreen är begränsat till 2 per maskin.

Man kommer lira som Master Cheif, The Arbiter och två andra elites.

[http://www.bungie.net/News/content.aspx?type=topnews&link=the...]

Jippiiiii!

Inaktiv

Okej låter najs


signatur

Sony, you went wrong with your ps3

Medlem

Grymt nice..jag har alltid klagat på att man bara kan va 2....fast jag fattar inte varför man inte kan göra d på en kryssbax...

Medlem

oh vad nice, längtar mer och mer efter halo nu

Medlem
Skrivet av Kresko:

Grymt nice..jag har alltid klagat på att man bara kan va 2....fast jag fattar inte varför man inte kan göra d på en kryssbax...

hums. gör sig nog inte så bra = bristfälligt. sen kanske inte spelet orkar med "4" halo 3 >.<.

Inaktiv

Spelet är helt enkelt för krävande för att kunna spela 4st på samma låda i sp.

Inaktiv

BLir det co-op i själva spelet med ? så man kan lira genom spelet med en polare precis som man kunde på GoW


signatur

Sony, you went wrong with your ps3

Medlem
Skrivet av Svangiis:

BLir det co-op i själva spelet med ? så man kan lira genom spelet med en polare precis som man kunde på GoW

Står i första posten.

Annars måste jag säga:

JJJJJJJJJIIIIIIIIIIIIIIPPPPPPPPPPPPPPPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

några som vill spela med mig? jag paxar master chief :c

Inaktiv
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av Svangiis:

BLir det co-op i själva spelet med ? så man kan lira genom spelet med en polare precis som man kunde på GoW

Står i första posten.

Annars måste jag säga:

JJJJJJJJJIIIIIIIIIIIIIIPPPPPPPPPPPPPPPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det gäller väl bara multiplayer lr ?


signatur

Sony, you went wrong with your ps3

Inaktiv

Det gäller Co-op över live, alltså du kan få hjälp av 3 andra att spela igenom singplayer spelet över live.
Två stycken kan spela igenom SP med splitscreen.

Så ja du kan spela igenom spelet med en poolare precis som du gjorde i GoW, upp till 3 stycken poolare t.om.

1
Skriv svar