Best Hardware of E3: Xbox 360

Medlem
Best Hardware of E3: Xbox 360

signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv
Medlem

Best hardware?.... vvaaa? haha

Inaktiv

Det är ju sant, spelen som allt grundar sig i när det väl kommer till kritan. Därför man köper konsoll...


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

^-- jajo fattade att det var det som var själva poängen, men ganska ironiskt ändå nu när ms har erkänt att över 10 miljoner 360 är faulty och alla har ett design fel

Youtube-proffs

Bra jobbat Xbox!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv
Inaktiv

FleXbox is the shit!

Inaktiv

360 förlåter alla ps 3 syndare för ni vet inte vad ni gör,

360 är allsmäktig och vet att alla dyrkar honom....

Halleluja.

Medlem

Var det för att de äntligen kommit på problemet med ROD?


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Inaktiv

Ujajuj. Visst är jag glad att jag köpte en Xbox 360 för ett litet tag sen. Men de kommande spelen under hösten gör nästan att plåboken gnyr redan nu.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Inaktiv
Skrivet av Nolite:

Ujajuj. Visst är jag glad att jag köpte en Xbox 360 för ett litet tag sen. Men de kommande spelen under hösten gör nästan att plåboken gnyr redan nu.

hellre en tunn plånbok och att man har kul än en fet plånbok och man har tråkigt

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^-- jajo fattade att det var det som var själva poängen, men ganska ironiskt ändå nu när ms har erkänt att över 10 miljoner 360 är faulty och alla har ett design fel

Där kan jag iof hålla med dig... Min har rullat sedan release. Antingen är det ett bra tecken eller är den nära ett haveri den med


signatur

"Jesus loves me yes I know"

1
Skriv svar