The Darkness-demo släppt

Inaktiv
The Darkness-demo släppt

The Darkness demo finns att ladda ner på Marketplace nu.

Medlem

oh greatness laddar ner nu, har väntat på ett demo länge nu.

Medlem

Hade velat ha demot innan spelet kom, men what ever, är nöjd med mitt köp iaf.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Ska givetvis testas! Vägde mellan detta och Colin McRae: DiRT där CMR drog det längsta strået. För denna gång.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Inaktiv

Det här kanske innehåller spoilers för de överkänsliga så läs inte vidare om ni nu skulle tycka det...

Är det någon mer än jag som har haft problem med laddninstiden i chapter 5 när man ska till Lower East Side? Har inte kunnat klara av spelet än för att det hänger sig där varje gång... En kompis lånade hem spelet och det funkade för honom... vad tror ni om det? Känns ganska irriterande.


signatur

"You tried your best and failed miserably. The lesson is never to try" - Homer J. Simpson

Medlem
Skrivet av j0llan:

Det här kanske innehåller spoilers för de överkänsliga så läs inte vidare om ni nu skulle tycka det...

Är det någon mer än jag som har haft problem med laddninstiden i chapter 5 när man ska till Lower East Side? Har inte kunnat klara av spelet än för att det hänger sig där varje gång... En kompis lånade hem spelet och det funkade för honom... vad tror ni om det? Känns ganska irriterande.

Har du den fulla versionen eller demot?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv
Skrivet av j0llan:

Det här kanske innehåller spoilers för de överkänsliga så läs inte vidare om ni nu skulle tycka det...

Är det någon mer än jag som har haft problem med laddninstiden i chapter 5 när man ska till Lower East Side? Har inte kunnat klara av spelet än för att det hänger sig där varje gång... En kompis lånade hem spelet och det funkade för honom... vad tror ni om det? Känns ganska irriterande.

Aldrig haft det problemet i fullverisionen.


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Jag har kört igenom spelet två gånger och har inte haft något problem. Du kanske har smuts/repor på skivan.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Inte jag heller, måste vara fel på skivan isåfall, eller demot om det är den du spelar.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Det är fullversionen jag menade. Men även om det skulle vara smuts på skivan skulle det ju inte funka för min polare heller tycker jag? Har tänkt börja om från chapter 4 men har inte haft tid.. jaja, får se om det löser sig. tack iaf!


signatur

"You tried your best and failed miserably. The lesson is never to try" - Homer J. Simpson

Medlem

Kan ju vara så att din box börjar krångla också, men det hoppas vi inte.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

1
Skriv svar