Medlem
GoW pc vs x360

Kollade lite på det nya klippet som hamnade på fz gow versionen till pc , är det nån skillnad mellan 360 versionen o pc versionen ? för när jag såg pc versionen efter att ha spelat 360 versionen så tyckte jag det såg ut som att allt gick segare som när man springer o rör sej helt enkelt .. är grafiken uppdaterad elr wtf såg inte lika roligt ut iaf

Medlem

Tror du att någon av oss har spelat spelet på PC än? Det ända vi vet är att de har lagt till 5 extra kapitel i sp kampanjen och några nya mp banor.

Kommer inte riktigt ihåg vad den där blonda snubben heter som har hand om Gears of War hos Epic, men han erkände själv att han föredrar kontrollerna i 360 versionen. TPS känns bäst på konsol.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

nej det är klart ingen har lirat pc versionen än ,men jag menar du har väl sätt klippet ? allt ser ju typ konstigt ut när man jämnför med x360 verisionen , och sen att tps funkar bättre till konsol är helt rätt asså haha

Medlem

^- borde ju inte vara några problem att köra in 360 kontrollen i datorn och lira gears of war på det sättet?

Vet bara om ett par extra kap i singel spel, thats it. vi får väl hoppas på att det kommer se bättre ut eftersom det är till pc och den extra dev time.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- borde ju inte vara några problem att köra in 360 kontrollen i datorn och lira gears of war på det sättet?

Vet bara om ett par extra kap i singel spel, thats it. vi får väl hoppas på att det kommer se bättre ut eftersom det är till pc och den extra dev time.

Jo men liksom, varför köpa spelet till PC om man ska använda 360 kontrollen? Eller hur?:P


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

omm an inte äger en 360 kanske


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

^- exakt. Finns faktiskt folk som köper 360 kontrollen för att ha till annat på datorn.

Medlem

Just det. Kom nu på att det har börjat säljas en speciell 360 kontroll till Vista.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

En ny act i singleplayer (5 chapters).
2 nya multiplayer banor (förmodligen någon till).
Du kan köra i högre upplösning och 60FPS.
Unreal Editor är med så man kan göra moddar och nya banor etc.

Mmm tror nog att jag oxå skulle föredra att spela med 360 kontrollen iaf. Funkar så jävla bra i Gears och cliffy verkar ju instämma.

Medlem

Bra Dogge. Jag hade fått för mig att det var 5 nya akter...haha. Tänkte att nu får dom ett dubbelt spel, äntligen fattar jag

Inaktiv

Mmm jag vet, trodde oxå det första gången jag hörde det men sen föll bitarna på platts.
Tydligen så ska man bli jagad av en Brumak genom hela acten som sedan avslutas med att man går head to head med den.

Kommer säkert att släppas till 360 några månader efter PC releasen (förmodligen inte heller gratis).

Medlem

Lär ju inte betala mer en 500 Points för det isf.

Medlem
Skrivet av WaltX:

Just det. Kom nu på att det har börjat säljas en speciell 360 kontroll till Vista.

JAg vet inte om nån speciellt kontroll men XBOX-kontrollen fungerar till XP också, både sladdlösa (om man har mottagaren) och den med USB.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar