Värde på Xbox360 Premium paket???

Medlem
Värde på Xbox360 Premium paket???

Tänkte kränga iväg min 360 med tillhörande prylar. Vad kan detta vara värt tro?

Xbox360 Premium + div. kablage
2st trådlösa handkontroller + laddbara batterier
Microsoft Wireless Racing wheel
Microsoft Trådlös nätverksadapter
Microsoft original fjärrkontroll

Gears Of War
Viva Pinatá
Burnout Revenge 4
PGR 3

Tänkte begära 4000:- för rubbet, vad tror ni???


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Inaktiv

vad ska du köpa istället ?

själv så ska jag iväg idag och sälja min ps3 med 7 spel och ska skaffa 360 premium.

Medlem

En PS3:a kommer det att bli... ungarna tycker det verkar vara roligare spe på den, och själv spelar jag numera nästan enbart på PCn...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

vad ska du köpa istället ?

själv så ska jag iväg idag och sälja min ps3 med 7 spel och ska skaffa 360 premium.

Jag är stolt över dig

Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:

Tänkte kränga iväg min 360 med tillhörande prylar. Vad kan detta vara värt tro?

Xbox360 Premium + div. kablage
2st trådlösa handkontroller + laddbara batterier
Microsoft Wireless Racing wheel
Microsoft Trådlös nätverksadapter
Microsoft original fjärrkontroll

Gears Of War
Viva Pinatá
Burnout Revenge 4
PGR 3

Tänkte begära 4000:- för rubbet, vad tror ni???

Det låter som ett ganska rimligt pris kanske kan slänga på nån hundring hah a

Youtube-proffs

Skitbra pris. Ratten i sig är bara värd 1000 spänn liksom.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:

En PS3:a kommer det att bli... ungarna tycker det verkar vara roligare spe på den, och själv spelar jag numera nästan enbart på PCn...

Tror det är ett smart val för kidsen.

Inaktiv
Medlem

Säg 5000kr istället så får dom pruta lite. Det är ganska dyra grejer det där.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av JohnnyGreed:

En PS3:a kommer det att bli... ungarna tycker det verkar vara roligare spe på den, och själv spelar jag numera nästan enbart på PCn...

Tror det är ett smart val för kidsen.

Jaså det säger du.. Vilka barnspel finns ute till kidsen idag då?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

^-- sluta vara en fanboy, man köper inte konsoler endast för spel som finns ute just nu. Bara att Ratchet and Clank snart kommer till ps3an är en större anledning än något som finns och kommer till 360 för kidsen. Och LittleBigPlanet m.m.

360 är för en mer vuxen publik som gillar racing & fps.

Skulle kunna säga att han skulle köpa en wii till kidsen men det handlar de inte om här.

Inaktiv

Lol är WaltX en fanboy ? yeah right. Nä annars skulle jag säga runt 4000kr låter rimligt med 4 spel till.

Medlem

^- ööh ja tror han stämmer ganska bra in på den defintionen om man kollar på hans aktiviteter på detta forum.

Medlem

Har lagt ut den på blocket, men folk verkar inte riktigt kloka... Har fått skambud på 2000:- för hela paketet med hänvisning till att Siba tydligen tar 1900 för Xbox...

Helsnurrigt, tycker inte fyratusen låter speciellt dyrt med tanke på hur mkt. prylar det handlar om...

Nypriset på alla grejerna är över sjutusen spänn...

edit. Kollade precis Sibas pris, de ska ha 3700:- för en Premium...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

^-- Mycket folk som försöker lura till sig grejor på blocket, och mycket folk som inte vet värdet på saker. t ex säljer gamla dator delar för typ nyvärde för att de inte vet bättre.

Medlem

behåll priset på 4000 tusen, de kollade på är core versionen tror jag iallafall och det du säljer får man med väldigt mycket grejer med, jämfört med core där du inte får med någon hårddisk bara en kontroll.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^-- sluta vara en fanboy, man köper inte konsoler endast för spel som finns ute just nu. Bara att Ratchet and Clank snart kommer till ps3an är en större anledning än något som finns och kommer till 360 för kidsen. Och LittleBigPlanet m.m.

360 är för en mer vuxen publik som gillar racing & fps.

Skulle kunna säga att han skulle köpa en wii till kidsen men det handlar de inte om här.

Vi alla är ett fan av någonting. Sluta upp med ditt fanboy snack.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

^- ja ger upp o.o Detta forum blir bara konstigare och konstigare för var dag som går hehe

Inaktiv

har övergivit ps3 och kör 360 igen,

men kan hålla med om att 360 är en mer vuxen konsoll.
det som finns för barn på 360 är viva pinata, bog and elliot och shrek 3 som är barnvänligt ?

iofs så är väl dom flesta bil racing spelen barnvänliga,
det är inga människor som plågas eller dör, bara bilar som blir skrot. som det är på dom flesta bilspel.

så bilspel borde väl inte vara så farligt för småkillar ?

Medlem

De flesta XBLA spel är barnvänliga. Min minsta syster spelar väldigt mycket XBLA spel, just nu spelar hon Golden Axe och UNO ofta och tjatar efter Bomberman Live


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Viva Pinata "Party" är ju på G

Skämt å sido så Viva Pinata är inte direkt ett barnspel heller det är lite för avancerat för kidsen.

Inaktiv
Skrivet av WaltX:

De flesta XBLA spel är barnvänliga. Min minsta syster spelar väldigt mycket XBLA spel, just nu spelar hon Golden Axe och UNO ofta och tjatar efter Bomberman Live

worms online är också sketkul på live

Medlem

Jag skulle använda tradera istället, sjukt mkt bättre imo. Du kommer garanterat få ut 4000 där, minst. Btw, är du sugen är jag annars intresserad utav den trådlösa adaptern

Medlem

Fick den såld utan problem... Har en PS3: som ligger å väntar nere på Posten/Ica... Grymt sugen!!!


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Youtube-proffs

Skönt att höra, keep in touch när du får PS3an så vi får höra om den var något att ha


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:

Fick den såld utan problem... Har en PS3: som ligger å väntar nere på Posten/Ica... Grymt sugen!!!

Nice att du fick den såld då! brukar inte vara några problem när man väl hittar vettiga köpare heh

Inaktiv

märkte när man hade ps3 att man inte fick problem med nattsömnen,
för bästa sömnpillret var att sätta på ps3 an.

sen blev man pömsig

Medlem

Är riktigt, riktigt nöjd med PS3:an... Ungarna spelar en massa PS2 spel å jag kör Resistance Fall Of Man samt Motorstorm och Tekken 5 m.m...

Dessutom känns hela maskinen extremt välbyggd och exklusiv samt att den är tyst!!!

Just oväsendet från Tresextion är något jag definitivt inte saknar!!!


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Inaktiv

min ps3 var då inte tyst, och inte den grannen har heller.
dessutom var ps3 tråkig ett riktigt sömnpiller.

Inaktiv

Ringde supporten nu, in 25 working days skulle det ta

1
Skriv svar