Saints row buggar...

Inaktiv
Saints row buggar...

Är det någon mer än jag som drabbas av jätte problem ganska tidigt in i spelet?
när jag åker över den andra bron från höger norrut så försvinner bilen jag färdas i och allt annat som kommer i närheten av mej. det finns även ett liknande problem som jag drabbas av i en av dom övre statsdelarna, när jag ska köra en långtradare som man kapar. i övrigt ett väldigt buggigt spel... mycket besviken.

Medlem

Låte rju jävligt konstigt jag skulle faktiskt ta bort sparfilen och börja om alternativt fråga o du kan få "låna" en annan skiva i affären och se om det är det som kan vara felet.

Annars låter det ju som ett typsikt warez problem ^^

Medlem

Jag har kört igenom spelet ett par gånger och har aldrig möt på något ens i närheten av ditt problem ;p testa att köpa det istället? hehe

Inaktiv

chippare är scammers

Medlem

låter som buggar man råkade ut för i demot, du har väll boxen uppkopplad så spelet uppdaterar sig.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Att saker och ting försvinner är en väldigt känd bugg, jag har råkat ut för de (var däremot ett tag sen nu så jag vet inte om de fixades med en uppdatering) och jag tror inte att jag har läst eller sett en enda recension som inte påpekat denna bugg.

Inaktiv

Jag har både köpt spelet och uppdaterat det. spelar mest online så jag kör chipp fritt... får testa en annan skiva helt enkelt... tack för visat intresse...

1
Skriv svar