Inaktiv
Overlord

Jag tänkte kolla om det var någon mer här på forumet som införskaffat Overlord. Jag har inte märkt någon hype alls runt detta underbara spel. Har väl spelat ca 2 timmar och älskar det.

Någon annan som lirar ?

Medlem

Brukar lira lite med en polare , riktigt roligt spel

Inaktiv

Det är ju en så grymt härlig humor i spelet, sitter och skrattar för mig själv när jag lirar

Medlem

Väldigt kul är det men jag har kört fast i The Understreets eller vad det hetter. Man ska ha tolv minions som ska vrida på en spak men dom blir dödad av en sjöorm hela tiden.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

Väldigt kul är det men jag har kört fast i The Understreets eller vad det hetter. Man ska ha tolv minions som ska vrida på en spak men dom blir dödad av en sjöorm hela tiden.

Det jag gjorde för att komma förbi "sjöormen", aka "Serpent", var att "storma" hjulet med blåa minions hela tiden. Förhoppningsvist så kommer de hinna snurra klart på hjulet innan alla är uppätna.

Medlem

En taktik är att ha 5 röda som du ställer vid övergången en bit tillbaka, som bombaderar boomba birds, då får du massa blå energi. En annan är att ta äggen av boomba birds och sätta vid ormen, då kommer den vara upptagen med dem och då kan du vrida säkert.


signatur

Videomupp

Inaktiv

Var hittar man de röda minioinsen?

Medlem

I melvins kitchen.


signatur

Videomupp

Inaktiv

Jag lyckades hitta dem sen
Grymma så rackare de röda men de tål inte så mycker stryk direkt

Medlem

Ett riktigt roligt lir som bara dök upp från ingenstans.

Inaktiv
Skrivet av Mahone:

Ett riktigt roligt lir som bara dök upp från ingenstans.

Precis jag hade kanppt hört något om det innan jag slände in dvd:n i boxen och blev kär

Medlem

Spelat igenom det mesta i Overlord nu, riktig klassiker som, precis som sagts, dök upp från ingenstans. Skön blandning av Dungeon Keeper, Pikimin och Diablo typ.


signatur

- r4z0r -

1
Skriv svar