80 kr på PSN hjälp!

Medlem
80 kr på PSN hjälp!

Har 80 kr kvar på mitt PSN konto och vet inte vad jag ska köpa för mina pengar. Snälla hjälp mig hitta något bra!

Tack för svar!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Ett spel du kan köpa är ju Burn Zombie Burn, om du inte har det redan vill säga, kostar 35 kr.

Det slår aldrig fel att plöja igenom 40+ zombier med en gräsklippare

Flower kanske, väldigt mysigt spel, 70 kr tror jag.

Medlem

Har du ps3 nu du också :]?

Köp pixeljunk monsters om du har någon att spela med.

Medlem
Skrivet av God Jul Hälsningar Aiek:

Har du ps3 nu du också :]?

Köp pixeljunk monsters om du har någon att spela med.

Japp kunde inte hålla mig då priset låg på 3000 kr en Blu Ray spelare kostar ju idag ca 2000 kr så 3000 kr för ett PS3 är ett grymt pris.

Ska även säga det att Killzone 2 är det bästa online liret på konsol någonsin:)

Lägg gärna till mig på PSN Hardboiled15 eller Nicke_Steam@hotmail.com vet inte hur det funkar att adda folk men Hardboiled15 borde väll räcka att skriva in eller?


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Ja, det är bara att skriva in ett PSN-nick och sen vänta på att den personen ska acceptera!

Medlem

jag vill också ha killzone 2 och lira online har bara cod mw2 nu, vilket iförsig är sjukaste roligt men jag tror fan killzone kan tilltala mig mer än cod. vet ej varför

Medlem

hört att killzone 2 suger, så jag har inte ens glottt påt.

har jag missat nåt?:(


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem
Skrivet av linkan18:

hört att killzone 2 suger, så jag har inte ens glottt påt.

har jag missat nåt?:(

Du har missat något ja! Det finns en anledning till att Killzone 2 fick pris för bästa multiplayer av Gamespot!

Även fast jag aldrig fastnade för det (föredrar singleplayer på konsoll) så tycker jag att det är riktigt bra!

Inaktiv

BATTLEFIELD 1943!!!!!!!!!!!
kostar bara 70kr nuuu, its awesome! bästa nånsin

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av linkan18:

hört att killzone 2 suger, så jag har inte ens glottt påt.

har jag missat nåt?:(

Du har missat något ja! Det finns en anledning till att Killzone 2 fick pris för bästa multiplayer av Gamespot!

Även fast jag aldrig fastnade för det (föredrar singleplayer på konsoll) så tycker jag att det är riktigt bra!

typist att julen har varit då:P


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

1
Skriv svar