Medlem
MAG PUBLIC BETA

För er som inte fått någon key eller inte kan komma in på betat.

Gör ett US-account och ladda ner den amerikanska betan därifrån. Ingen key behövs pga att betan är öppen i USA.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Åh fan. Ska ta och tanka direkt! Tack för tipset.

Medlem

där ser man, ska tanka det då

tack


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Tackar och bockar


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

när jag kommer in på start menyn så står det att jag måste ha yttligare 1200 mb för och uppdatera, fan va konstigt,

o sen när jag har raderat mitt kära innehål och instalerat den där så kallade ''patchen'' loggas jag ju baraut från psn när jag försöker köra, nån som vet nåt om detta.


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Du behöver ändra "find media servers" till disabled i network settings medans du patchar om det uppstår problem. Ibland gan ps3an försöka ansluta till mediaservrarna och disconnectar internet eftersom ett spel ej körs.

Om detta inte var till nån hjälp har jag ingen aning


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Vill bara påminna att MAG public beta slår upp sina dörrar om några timmar (imorgon).

Klienten finns fortfarande och ladda ner på PSN.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Skrivet av Ladestam:

Vill bara påminna att MAG public beta slår upp sina dörrar om några timmar (imorgon).

Klienten finns fortfarande och ladda ner på PSN.

I Sverige menar du då eller?

Vart hittar jag klienten föresten?

Tack på förhand


signatur

Pfc Allen - So how do I look?
Shepherd - Like one of the bad guys.

Medlem
Skrivet av Ladestam:

För er som inte fått någon key eller inte kan komma in på betat.

Gör ett US-account och ladda ner den amerikanska betan från PSN. Ingen key behövs pga att betan är öppen i USA.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Skrivet av Ladestam:

Du behöver ändra "find media servers" till disabled i network settings medans du patchar om det uppstår problem. Ibland gan ps3an försöka ansluta till mediaservrarna och disconnectar internet eftersom ett spel ej körs.

Om detta inte var till nån hjälp har jag ingen aning

tackar, funkar som smör nu8)


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Finns på EU PSN med, blev ganska besviken på spelet, ingen höjdare.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag kan inte ens testa, har ståt i kö i 30min men det verkar bara blir färre och färre spelare.

Medlem

Jag är också ganska besviken... med allt prat som vart över allt trodde jag det slulle va "OMFG" men det va mer.. "lol"


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Skrivet av Eruku:

Jag kan inte ens testa, har ståt i kö i 30min men det verkar bara blir färre och färre spelare.

Eftersom detta är en öppen beta så kan det förekomma saker som detta. De håller på att starta om servarna och det ska vara fixat snart.
Besök MAG: s officiella forum för mer info och tips från spelarna.

http://forums.mag.com/mag/board?board.id=generaldiscussion

Skrivet av Neatherblade:

Finns på EU PSN med, blev ganska besviken på spelet, ingen höjdare.

vad blev du besviken på då? Kom ihåg att detta är ett gigantiskt stort spel som blir roligare när du väl kommer in i det. När man börjar få mer befattningar och ansvar så växer spelet stort.

Skrivet av Ladestam:

Jag är också ganska besviken... med allt prat som vart över allt trodde jag det slulle va "OMFG" men det va mer.. "lol"

Samma fråga till dig.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Efter att ha spelat bad company 2 så blir det att man jämnför, och skillnaden på kvalitet, gameplay och user iterference är sjukt stor.

Från början i MAG tyckte jag att det var svårt och se vem som var vän eller fiende, dette löste sig efter ett tag.
Sedan gillar jag inte riktigt vapnen, alla gör nästan lika mycket skada och det spelar ingen roll hur långt bort man är.
Saknar också att kulorna/skotten påverkas av graviteten (som i bf bc 2)

Ljudeffekterna är inte heller riktigt så grymma som man skulle vilja, det finns inget "avstånd" i ljudet, träffar man nån med sniper så låter det som om man är bevid han.

Och visst, stort spel med många spelare, men banorna är stora och fulla med buskar så det vill till om du ska se mer än 12 snubbar samtidigt. Detta gör att spelet inte blir "större" än ett vanligt FPS.

Plus+
Stora banor (dock för stora för antalet spelare)
Många spelare
Grafiken är inget att skämmas för

Minus-
Vapnen
Fysiken i själva spelet
Ljudet
Saknar inlevelse
(lite små saker)

"Men det är ju bara beta, buggar är tillåtna etc."
Jag längtar tills de låser upp banan/erna där man kan spela mer än 64 spelare.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Fungerar fortfarande inte, fått testa igen imorgon.

Medlem

Lite som en repris på Battlefield 1943 launch day, fast det betalade jag för att inte spela.

Medlem

Nu har jag lyckats spela. Spelet är mediokert men kan säkert vara underhållande i ett par timmar.

Inaktiv

Vad finns det för game modes?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Lirade det först idag, tycker det är halvdant.. Inte alls som jag tänkt mig, jag hade väldigt höga förväntningar.. men men, friska tag Blir väl att köpa ändå ^^


signatur

Pfc Allen - So how do I look?
Shepherd - Like one of the bad guys.

Medlem

Fyllt med retard som TKar ska försöka få några polare att spela med mig idag.

Medlem
Skrivet av Ladestam:

Jag längtar tills de låser upp banan/erna där man kan spela mer än 64 spelare.

Jag tror att spelläget domination(dvs. läget med 256 spelare) blir upplåst när man blivit nivå 10, jag testade det igår och det verkar intressant. Jag hann dock bara testa en runda där jag mest irrade runt som en yr höna, ska testas mer idag.


signatur

I'm just sayin...

Medlem

Spelade 128vs128 nyss, APC, Anti-air, parachute drops, 4 platoons, 16 squads i varje team, helikoptrar, mortars.. artilleri... helt obeskrivligt hur stort det egentligen är när man väl är där ute.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Har själv spelat sönder betan snart, älskar det!

Medlem

Bra spel, hoppas bara animationerna inte kommer vara lika fula/stela som i hela spelet

Medlem

Klart godkänt. Kan nog bli ett köp av detta vartefter. Men vill nog testa bc2 också innan man gottar ner sig i ett nytt online spel.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Bra att man går minus när man tkar

Medlem

Läste precis att dom fixar över 8000 buggar under tiden public beta varit öppen hehe.

Har ett problem dock:
Jag har kommit upp i lvl 10 nu och köpt lite färdigheter, bl.a. uppgraderat medkit... men kan fortfarande inte heala folk!? hur fasen gör man?
("skjuter" man med medkit så healar man sig själv, så jag tänkte det kanske skulle kunna vara L1, den man zoomar med... men icke)

Annars är ju spelet riktigt nice, speciellt när man kommit upp i lvl 10 så nya spellägen och banor öppnar sig, bara 32vs32 är ju riktigt maffigt (och fordon och skit hehe)

(edit: jag lirar som Raven föresten)


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

D'oh, jag köpte ny medic och uppgradera... men jag missade ju att byta ut den gamla mot den nya i arsenalen hehe


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Har bokat Collectors editon, det ska bli så kul! galet krig väntar.

Här är en kul tv spot som sänds i USA. Synd att Europa inte dessa fantastiska reklam filmer.

http://www.youtube.com/watch?v=QwCJCwVG7Pc


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

12
Skriv svar