ModNations Racers ps3 BETA

Medlem
ModNations Racers ps3 BETA

Om någon lyckats få en beta key kan ni väll ge oss lite feedback på spelet för att få reda på om de e nått o ha. De verkar helt sjukt bra utifrån vad jag hört men eftersom jag inte fått tag på nån beta key så har jag inte heller testat o spela. Nån som spelat? berätta!

http://www.us.playstation.com/modnation/index/


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Dom gav ut beta nycklar på gamespot igår


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Har provat det lite, men har lite problem att hålla mig uppkopplad mot servern tycker jag. Har inte lyckats köra ett helt lopp än. Antar att spelet är väldigt likt typ Mario Kart eller likande. Iaf det lilla jag har fått sett.

Att bygga sina egna banor är kul. Dock går det inte lika smidigt som det gjorde för herrarna på E3 eller va det nu var när dom byggde en. Men jag antar att övning ger färdighet! Är en jäkla massa hoppande mellan olika menyer tycker jag. Men man lär sig under tiden man håller på.

Grafikmässigt är spelet ingen höjdare, men jag tror man kan ha rätt kul iaf. Lite som LBP, man tar fram det när man vill sitta och slö spela lite eller när man har vänner över för att lira lite. Man ska tydligen kunna köra split screen som jag fattar det.

Medlem

Spelet är som LBP, Fast jag tror nog allt att man tröttnar snabbare på detta än LBP.

Har gjort en bana som jag lagt upp.
Sen så är det som mario kart, Fast med "mapeditor".

Medlem

nån som har en extra? please.

vill ha!


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Riktigt roligt spel och om de fixar till saker som folk klagat på i forumet som tex styrningen, framerate, kameran och laddningstiderna så kan detta bli det roligaste kart spelet någonsin!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar