Klumpig man tappar PS3.

Medlem
Klumpig man tappar PS3.
Skrivet av Edd1e:

Men SUCK vilken tur man ska ha. Sett fram mot det här i ett par dagar nu och tänkte dra ett par varv i prologue ikväll.

Skulle frytta in PS3:an från TV-rummet till min lirhörna (det område av lyan som inte kärringen har beslagtagit) och GIVETVIS så tappar jag skiten i backen..

Helt j*vla stendöd.. Lattjof*ckinglajjbans.

Skrivet av optimuz:

Edd1e, använd hemförsäkringen då, har du ingen drulle redan så äre ju bara å ringa å skaffa Visst, kostar kanske lite självrisk, men det lär vara billigare än å köpa en ny iaf

Tack för tipset där faktiskt, har ingen drulle men vettesjutton om det kommer bli värt det. Brukar väl ta "hur länge som helst"? Men i och för sig, betalar för skiten så..

Skrivet av optimuz:

Själv låter jag min stå stilla i tvbänken haha, ska tankas!

Där sa du nå något. Skulle din TV ockuperas lika mycket som min så skulle du övervägt att ha en lirhörna. Vänta du bara!

Ingen som har en aning om man kan göra någon slags "fuling" med maskinen? Skicka in den på rep och säga något i stil med "VA?! Eject funkade bara inte?!" när dom ser en spricka på fem centimeter och påpekar att jag gjort det? Fast jag kanske ansvarar för frakten till reparation också? Gaaaah vilken jävla timing.
wtb PS3 i norrbotten!

Tips? Nån? Den skramlar och reagerar inte ens när jag kopplar in den i väggen?:down:

Tack för eventuellt svar!

Medlem

fattar inte vad du menar. Ska du överväga och skaffa drulleförsäkring , är det frågan?


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Ahh, sorry ser nu att det inte verkar gå ihop så jäkla bra det jag skrev. Postade i GT demo nyheten och citerade mig själv för enkelhetens skull (var hemma på lunchstress) men, nej.

Jag tappade min PS3 och undrade om någon har något tips på om/hur man kan lösa det så snabbt som möjligt. Har givetvis ingen garanti kvar heller så. Antar att det bara är att köpa en ny konsol. Finemangs att man är så stormrik runt jul.

Medlem

Det enda du kan göra är väll att köpa ett nyt =(

1
Skriv svar