Dante's Inferno Demo

Medlem
Dante's Inferno Demo

Jag har hört att demot för Dante's Inferno ska komma idag till PSN, men är det nån som vet vilken tid eller om det gäller EU och USA PSN samtidigt?


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem

Undrar också inget som vet?

Inaktiv

vet ej men jag vet att alla psn store updatera sig alltid fredagar så det är bara att vänta kvittar om man är inne på det japanska,usa eller europiskt psn det uppdatera på fredag olika tider ofc.


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem

Dante's Inferno demot finns på USA PSN nu iaf, nu ska det prövas


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem

Är det ett spel typ Devil may cry eller ? Dante´s inferno.

Medlem

Alltid undrat och nu blir det ju angeläget att fråga: hur kommer ni in på amerikanska psn?

Medlem
Skrivet av Serious Sam:

Är det ett spel typ Devil may cry eller ? Dante´s inferno.

Mer i stil med God of War måste man nog säga. Fast en annorlunda setting och med onda/goda val här och där, lite som i Infamous t.ex.

Medlem
Skrivet av Benmaskin:

Alltid undrat och nu blir det ju angeläget att fråga: hur kommer ni in på amerikanska psn?

Kolla den "sticky:ade" tråden Skaffa amerikanskt PSN-konto i det här forumet.

Medlem
Skrivet av bouli:
Skrivet av Benmaskin:

Alltid undrat och nu blir det ju angeläget att fråga: hur kommer ni in på amerikanska psn?

Kolla den "sticky:ade" tråden Skaffa amerikanskt PSN-konto i det här forumet.

Åh, tack. Ibland är jag blind.

Medlem
Skrivet av bouli:
Skrivet av Serious Sam:

Är det ett spel typ Devil may cry eller ? Dante´s inferno.

Mer i stil med God of War måste man nog säga. Fast en annorlunda setting och med onda/goda val här och där, lite som i Infamous t.ex.

Provat demot nu och måste säga att det mycket lovande, fast väldigt mycket är taget ur God of War. Hela spelet ska köpas


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem

där i början när man möter döden, var det bara i mitt demo som stanna? kunde slå hur mycket som helst han rörde sig ine en millimeter.


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Inaktiv
Skrivet av linkan18:

där i början när man möter döden, var det bara i mitt demo som stanna? kunde slå hur mycket som helst han rörde sig ine en millimeter.

han ska röra på sig men hans livmätar rörs sig inte alls typ, men det gäller bara att slå o blocka hans slag tills dante lyckas sno hans lie.^^


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem

Gillar demot helt klart, antagligen för att det påminner så mycket om God of War.

Verkar kunna bli ett häftigt spel, blir nog ett köp vid något tillfälle, men jag ser helt klart fram emot GoW3 mer än detta

Medlem

När kommer det till svenska psn då?

Medlem
Skrivet av adda:

När kommer det till svenska psn då?

Julafton har jag för mig.

Medlem

som en sämre god of war kopia bara.

Medlem

Tyckte det var väldigt bra Må vara en GoW kopia, men jag älskade stilen i allt. Det finns ju sämre spel att kopiera än God of War!


signatur

Videomupp

Inaktiv

Någon som vet när demot släpps för folk med PSN account i Europa?

Medlem
Skrivet av Blomman1992:

Någon som vet när demot släpps för folk med PSN account i Europa?

För några dagar sedan

Medlem
Skrivet av WildThing:

Tyckte det var väldigt bra Må vara en GoW kopia, men jag älskade stilen i allt. Det finns ju sämre spel att kopiera än God of War!

Trodde att Dantes inferno skulle ha ett mer djup,
men det är ju bara ett spel i mängden där man bara vevar och vevar.

Medlem
Skrivet av Serious Sam:

Trodde att Dantes inferno skulle ha ett mer djup,
men det är ju bara ett spel i mängden där man bara vevar och vevar.

Man ska väl inte döma ett spel efter ett demo som INTE är en färdig produkt.

Gillar man inte hack 'n slash så struntar man i det.


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Inaktiv

Jag tyckte demot var imponerande 2 första gångerna. Men tredje så kändes det bara som hack 'n slash. Blir God of War Collection istället

Medlem

Det är god of war gameplay med ny story.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

1
Skriv svar