Jag ger bort en.....

Medlem
Jag ger bort en.....

God of War III demo nyckel.
Fick min Gow collection idag och sitter redan på demot.
Så den som ger mig bäst orsak till varför just du ska få min nyckel får chansen att testa demot.

Krav: Du SKA äga en ps3. Jag kommer inte heller ge bort nyckeln till någon som reggar ett konto idag bara för att få chansen på nyckeln heller.

Jag väljer en vinnare så fort jag ser en kommentar jag gillar helt enkelt.

Lycka till

P.S. Ska säga att så här står det på lappen: The area of residence of the master account holder must be Hong Kong, Malaysia, Singapore or Taiwan.

Så jag förmodar att man måste ha ett asiatiskt psn konto för att koden ska funka.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Inaktiv

Som vi fellow gamers vet så e ju Gow 1+2 + III ett av dom störrsta spelen som kommit / kommer till sonys gaming consoll.

Och jag sitter här me en ps2a och gow 1 + 2 och har heeeelt 0-att konnto nu så kan inte köpa god collection till ps3an som suger get **** !

Ialf,, på min hårdisk ligger nu ALLA filmer jag hittat från GOW 3 demot runnt om på nätet och jag går igenon dom frame och frame lite då och då för att jag ALDRIG tröttnar på hur sjukt snyggt och roligt det verkar.

Så du borde ge mig nyckeln så jag slipper lida längre och sitta och se filmerna på diabilds vis

hahaha


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem

Jag vill ha nyckeln för bövelen!!!! Min motivering blir: Jag älskar spelserien. Vad mer för motivering krävs egentligen?


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Grattis Red_Gr3mlin (har skickat ett pm med koden).
No hard feelings b0ne hoppas jag.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Sjukt skumt att jag är den enda i världen som inte fått någon Demo-key med mitt GOW collectors. Antar att det ska medfölja i samtliga spelförpackningar?

Medlem
Skrivet av lamerman:

Sjukt skumt att jag är den enda i världen som inte fått någon Demo-key med mitt GOW collectors. Antar att det ska medfölja i samtliga spelförpackningar?

Du är inte ensam..jag fick inte heller med koden.

Medlem

VÄRT! jag som hade tänkt dra en sad story om hur jag blivit lurad osv aja, får väl köpa GOW collectors och se om demot följer med.

1
Skriv svar