Assassins Creed 2 eller God Of War Collection?

Medlem
Assassins Creed 2 eller God Of War Collection?

Kan inte bestämma mig vilket spel jag ska köpa utav dom båda. Har spelat första Assassins creed och det var ok enligt mig men inte mera, 2an ser dock mycket roligare ut. God of war har jag aldrig spelat utan endast sett trailers och olika gameplays videor vilket gör mig sjukt sugen på att köpa det.

Vilket spel föredrar du av dom båda och varför?

Medlem

Har precis plockat platinum (fick jag det sagt också) i Assassins Creed 2.
Kan bara säga att det är mycket roligare än ettan. Känns inte på långa vägar lika tjatigt. Finns mer att göra och vill du krydda själva fightingen så kan du göra betydligt fler "moves" än vad du kunde i ettan.
Rolig och involverande story där allt du gör faktiskt känns relevant. Ett plus är att spelet tar sin lilla tid att dra igenom, om du ska hitta och göra allt, tilll skillnad från många andra singelplayer spel idag.
Gow är grymt roliga spel. Har du inte kört dom så ska du definitivt göra det.
Men om du bara ska/kan välja ett spel just nu av dom så hugg ett ex av Assassins Creed 2.
Tror inte du kommer bli besviken.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Jag skaffade nyligen God of War Collection. Helt nöjd med det köpte då båda spelen som medföljer är riktigt grymma och hela berättelsen känns otroligt episk.

Men som sagt det är ju egentligen raka motsatsen till AC2 där du ska vara lite sneaky och lönnmörda.. GOW serien är ju ren slakt rent utsagt

Hur som. se till att du beställer GOW Collection från rätt ställe. Jag köpte på Webhallen och inte fick jag någon kod för nedladdning av GOW3 demot :/

Medlem

Okej, jag har beställt god of war från axelmusic ska bli intressant att spela det för fösta gången och se hur det är. Har också hört att dom har missat att få med det i många paket, förhoppningsvis har dom med det i mitt paket.

1
Skriv svar