MAG BETAKOD - SKAFFA EN NU!

Medlem
MAG BETAKOD - SKAFFA EN NU!

http://blog.mag.com/blog/2009/11/mag-beta-key-giveaway/

Du måste ha ett US-konto.
( Såhär skaffar du ett US-konto )

Sen är det bara att spela!

Inaktiv

tack som fan!
funkar perfekt!

Medlem

najs! tackar så mycket

Medlem

Tack så mycket för tipset! Fick tag i en kod, så ska det bli spela av

Medlem

Har hört att Mag är Magnifikt, som att få ett slag i Magen,
det lär gå åt många Magasin med ammo med 256 spelare online.

En italienare hade nog sagt, splendido, Magnifico det spelet vill vi ha.

Medlem

Efter som tråden som beskriver hur man gör ett amerikanskt psn acc verkar lite död så tar jag min fråga här. Finns det ingen risk att sony kommer på en och blir förbannade för att man fuskar med kontona? Och i så fall börja banna spelare höger och vänster?

Medlem
Skrivet av visan:

Efter som tråden som beskriver hur man gör ett amerikanskt psn acc verkar lite död så tar jag min fråga här. Finns det ingen risk att sony kommer på en och blir förbannade för att man fuskar med kontona? Och i så fall börja banna spelare höger och vänster?

Ingen aning, men jag har iaf ingen lust att riskera mitt europeiska psn konto där man har 46 stycken psn spel köpta och en hel del dlc bara för att kunna köra nåt enstaka demo från usa eller japan.

så bråttom har jag inte att testa ett spel, tids nog så kommer demo och spel till oss också.

Medlem

Ja, sisådär 1-2 år efter så kommer det vanligtvis till oss... Jäkla skit att alla fransoser och tyskar måste ha sina saker översatta!

Medlem
Skrivet av Jozo:

Ja, sisådär 1-2 år efter så kommer det vanligtvis till oss... Jäkla skit att alla fransoser och tyskar måste ha sina saker översatta!

Jo sant, dom flesta länderna i europa är ju med i EU numera,
då borde det väl vara ett krav att alla lär sig engelska,

att fransmän och tyskar som är så upplblåsta och arroganta gick med på att byta sin kära valuta till euro men samtidigt vägrar lära sig engelska är helt kokobäng.

Medlem

tack för tipset

Medlem
Medlem

varsegod allihopa ;).
Själv så har jag haft USA-konto i något år nu.. inte blivit bannad än iaf ^^

Medlem

Najs, tack så mycket:) laddar ner betan nu

Medlem

står att det är för kanadensare och amerikaner ONLY!! när jag försöker graba en.


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

har jag gjort fel eller? beskriv steg för steg hur man gör.


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Använder du ett amerikanskt konto när du skriver in din mail-adress som "Vad är mitt namn" skrev? Det måste du!

Medlem
Skrivet av Serious Sam:
Skrivet av Jozo:

Ja, sisådär 1-2 år efter så kommer det vanligtvis till oss... Jäkla skit att alla fransoser och tyskar måste ha sina saker översatta!

Jo sant, dom flesta länderna i europa är ju med i EU numera,
då borde det väl vara ett krav att alla lär sig engelska,

att fransmän och tyskar som är så upplblåsta och arroganta gick med på att byta sin kära valuta till euro men samtidigt vägrar lära sig engelska är helt kokobäng.

Vi rösta imor euro och vi pratar inte engelska som modersmål =/

Medlem

Kan man bara spela på US servers med denna betan?

Medlem
Skrivet av Fuskobot:
Skrivet av Serious Sam:
Skrivet av Jozo:

Ja, sisådär 1-2 år efter så kommer det vanligtvis till oss... Jäkla skit att alla fransoser och tyskar måste ha sina saker översatta!

Jo sant, dom flesta länderna i europa är ju med i EU numera,
då borde det väl vara ett krav att alla lär sig engelska,

att fransmän och tyskar som är så upplblåsta och arroganta gick med på att byta sin kära valuta till euro men samtidigt vägrar lära sig engelska är helt kokobäng.

Vi rösta imor euro och vi pratar inte engelska som modersmål =/

Jo det är sant, helt obegripligt att vi inte inför euro,

språkmässigt så är väl svenskar mer eller mindre bäst på att kunna engelska i europa,

vart jag än är iaf så får får man ofta beröm för att man pratar så bra engelska,
sen så frågar dom var man är ifrån,
sweden säger man ju då,

aha en svensk säger han då, det är ju allmänt känt att svenskar är bra på engelska säger samtliga utlänningar man pratar med.

Medlem

Laddar ner nu:D Tar det lång tid?

Tak för tipset!!!!!!!!!

Medlem

HAr inte orkat fixa US konto än


signatur

Rawr

Medlem

Det är ju inte en liten uppdatering man måste ladda ner direkt, nästan 1.9 GB stor...

Medlem
Skrivet av visan:

Laddar ner nu:D Tar det lång tid?

Tak för tipset!!!!!!!!!

1. Tar hem spelet
2. Installerar spelet
3. Tar hem uppdatering
4. Laddar ner uppdateringen.

Tar ett tag jao, men du ska nog vara klar iaf

Medlem

Verkar inte funka längre.. Får upp koden men när man skriver in den så står de att man antingen att man skrivigt in fel kod (vilket ja inte gjort) eller att koden inte funka längre..

Så blir de för mej iaf... Men tack för Tipset! synd man e lite efter


signatur

PSN: Draobs

Medlem

du skriver in den i redeem codes på psan va :P?

Inaktiv

kan inte heller spela längre

Medlem
Skrivet av Serious Sam:
Skrivet av visan:

Efter som tråden som beskriver hur man gör ett amerikanskt psn acc verkar lite död så tar jag min fråga här. Finns det ingen risk att sony kommer på en och blir förbannade för att man fuskar med kontona? Och i så fall börja banna spelare höger och vänster?

Ingen aning, men jag har iaf ingen lust att riskera mitt europeiska psn konto där man har 46 stycken psn spel köpta och en hel del dlc bara för att kunna köra nåt enstaka demo från usa eller japan.

så bråttom har jag inte att testa ett spel, tids nog så kommer demo och spel till oss också.

Man skapar ju ett nytt konto för US så det är väl ingen risk att EU-kontot ryker OM dom nu skulle banna nåt.

Tror dock inte att det är någon risk. Har haft mitt US-konto i över 2 år.

Medlem

Jo sant, fåt se till att att skapa ett usa konto också då, och se vad jänkarna har för sig.

Medlem
Skrivet av Serious Sam:

Jo sant, fåt se till att att skapa ett usa konto också då, och se vad jänkarna har för sig.

Dessvärre så funkar in betakoderna längre verkar det som.

Men man kan ju hitta mycket annat smått och gott i deras store som inte kommit till EU än.

Medlem

Funkar koderna inte till US-store :S?

12
Skriv svar