MW2 Fryser ps3ET

Medlem
MW2 Fryser ps3ET

Helt plötsligt när jag kör MW2 online så fryser hela spelet, det har hänt mitt i matcher och i lobbyn.

Nån som vet varför?:\


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Har hänt mig och min polare oxå, händer inte ofta, kanske var 3e-4e dag eller så. Har enbart hänt i lobbyn för mig i alla fall.

Medlem

Sånt beror väl oftast på att ditt eller deras uppkoppling strular,
liknande saker har hänt mig när man lirat Motorstorm online.

Medlem

På vilket sätt skulle den anslutning du har till andra personer få en ps3 att totalt hänga sig för att efter några minuter starta om med några pip?

Medlem
Skrivet av Kawazu:

På vilket sätt skulle den anslutning du har till andra personer få en ps3 att totalt hänga sig för att efter några minuter starta om med några pip?

Jag bara svarade på det förrst inlägget i tråden, om att spelet fryser under spelets gång och i lobbyn,
det står inget om att ps3an startar om med några pip.

Och min erfarenhet om att ps3 an låser sig online borde bero på nån slags tillfälligt uppkopplingsproblem.

Dom spel jag lirat online och som fryser ibland funkar alltid felfritt att köra singelplayer.

Så då funkar spelet ju och borde funka online också felfritt.
Det där som du säger att ps3an låser sig när du lirar online och startar om sig med några pip har jag aldrig upplevt.

Det verkar ju jäkligt skumt.

Medlem

Väntar man tillräckligt länge så startar den om, gjorde dock inte det sist gång det låste sig. Väntade nog 2-3 min.

Inaktiv

Det har hänt mig några gånger, nåt jag inte förstår vadför installerar inte mw2 in sig på ps3an som alla andra spel? xD
Maskinen låter fan mycket mer när man lira mw2 än nåt annat spel bara för det.


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem

glömde skriva det, ps3EN stannar några minuter sen blinkar och piper det om den sen stängs den av.

och det händer 1 till 2 gånger om dagen när jag kör det .


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Om ett spel hänger/låser sig brukar jag stänga av PS3:an själv och då blinkar den i typ 5 sek sen piper den 3-4ggr och stänger av sig. Det är så den fungerar när nåt gått fel. Fast jag har aldrig provat att vänta nån gång, jag startar bara om den manuellt. Fast mw2 har aldrig hängt sig för mig...

Medlem

precis!!! har börjat starta om den direkt när det händer och inte vänta. men då kommer det upp ett felmedelande när man startar upp och så måste man skicka det till sony¨s suport .

och då tar det ju nästan längre tid ju.


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

1
Skriv svar