God Of War Collection

Medlem
God Of War Collection

För er som inte orkar vänta tills när den nu behagar komma i Europa så är det bara att förhandsboka den på AxelMusic
315 kr + 20 kr frakt, helt ok i min mening. Släpps den 17:e November vad jag vet.

Må väl

Inaktiv

släpps 20;onde på spelbutiken dock är den dyrare där

Medlem
Skrivet av erikakasinnes:

släpps 20;onde på spelbutiken dock är den dyrare där

Våra svenska onlineshoppar vill nog tjäna lite på att dom tar in spelet till Sverige.
Webhallen tar 599:- för det och har bokat det där. Men man kan precis lika gärna importera det själv och spara några hundralappar.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Jag förboka på AlexMusic för några dagar sen.... ska bli intressant och se hur länge det tar för de att skicka spelet till mig.

Medlem
Skrivet av Cyberz:

Jag förboka på AlexMusic för några dagar sen.... ska bli intressant och se hur länge det tar för de att skicka spelet till mig.

Jag har beställt en hel del från AxelMusic, brukar ta c:a 5 arbetsdagar för dem att komma fram. Men de skickar sakerna så fort de får in dem i lager vilket oftast är ett par dagar innan release så man kan mycket väl ha det på releasedagen eller rent av innan om man har tur

Medlem

Å fy fan, nu tändes det lite hopp igen!

Medlem

Beställde mitt från spelbutiken.se. Dom tar 449:- för det, men nu är leveransen framskjuten till den 24e istället för idag.

Medlem

Har dålig koll... men hur var det nu, stämmer det att man får dom gammla God of War spelen med det nya ?

Medlem

de gamla är lite omgjorda, till 720p, och så får man med 3ans demo.

Medlem

Hämtade ut spelet idag och började på 1:a, har inte kört dom tidigare så det är kul

Men har jag missat något, jag trodde man skulle få med en kod för GoWIII-demot?

Medlem

ÄR det nån som har fått sitt ex från Axel music?

Tony: jo det ska finnas med, finns det inge kod i boken eller i spelet?

Medlem
Skrivet av Cyberz:

ÄR det nån som har fått sitt ex från Axel music?

Tony: jo det ska finnas med, finns det inge kod i boken eller i spelet?

Nej, jag hittar ingen kod någonstans. Jag beställde mitt genom Webhallen.

Medlem
Skrivet av Tony:
Skrivet av Cyberz:

ÄR det nån som har fått sitt ex från Axel music?

Tony: jo det ska finnas med, finns det inge kod i boken eller i spelet?

Nej, jag hittar ingen kod någonstans. Jag beställde mitt genom Webhallen.

Ska ligga en liten lapp i fodralet med koden du ska ange i psn-store.

Medlem
Skrivet av Nielsen:

Ska ligga en liten lapp i fodralet med koden du ska ange i psn-store.

Det hade jag med läst att det skulle göra, men icke!

Medlem
Skrivet av Tony:
Skrivet av Nielsen:

Ska ligga en liten lapp i fodralet med koden du ska ange i psn-store.

Det hade jag med läst att det skulle göra, men icke!

Konstigt, min låg i fodralet. Tycker nog du ska höra av dig till Webhallen om det var där du köpte det från, och kräva en ny. Kollat i instruktionsboken så att den inte ligger där i?

Medlem

Läste på ett annat forum att Sony har missat få i lappen till hälften av skivorna...

http://forums.godofwar.com/t5/God-of-War-Collection/NO-DEMO-W...

Medlem

Mitt ex kom idag från Axelmusic... Med kod till GOW III-demo och allt. Ovanligt lång leveranstid för att vara dem, men men

Medlem

Är Axelmusic en amerikans sida? Är det ntsc på spelet då eller hur funkar det?

Medlem

PS3-spel är inte regionskodade, så det är fritt fram att importera.
Axelmusic har kontor även i Europa, men huvudlagret verkar ligga i staterna. Fördelen med att de har internationella kontor är att man slipper extra tullavgifter och skatter när paketen till slut skickas inom EU.

Medlem

Okej det ser lockande ut är sugen på spelet. Men sidan är att lita på då?

Medlem

Beställde det från webhallen för tre dagar sen, men min order är fortfarande under behandling, jävligt seg är dom...


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Beställde de från Axel Music samma dag som de släpptes, dom är riktigt bra med låga priser och snabba leveranser för att vara från USA

Medlem

Var det inte sagt att man skulle få Betan från E3 då man köpte God of War Collection?

Har för mig att jag läste det på Kotaku för en tid sedan.

Någon mer som känner sig vid detta?

Medlem
Skrivet av lamerman:

Var det inte sagt att man skulle få Betan från E3 då man köpte God of War Collection?

Har för mig att jag läste det på Kotaku för en tid sedan.

Någon mer som känner sig vid detta?

Jadå, du får ett papper med en kod du använder på PSN (Redeem Codes under Account Settings). Dock måste du ha ett USA-konto för att koden ska fungera, så var det för mig iaf.

Medlem

Beställde min nu ifrån Axelmusic. Ser fram emot spelet, det är första gången jag spelar god of war sak bli intressant! Tog det ungefär 5 dagar därifrån?

Medlem

Fick mitt ex med igår från AxelMusic. Tog 2v men nu är det här...
GOW3 demot var bara för fett! Så jäkla brutalt...

Medlem

Beställde mitt för över 2 veckor sen från axelmusic, fortfarande inte fått det :<

Medlem

Segt beställde där ifrån igår och jag tror inte dom har det i lager ännu. Om jag förstod det rätt så kommer dom att skicka det inom 48 timmar. Om det gäller ditt paket vet jag ej.

Usually available for dispatch within 0-48 hours. så står det

Medlem

Jo, kollade orderstatus efter 2-3 dagar efter beställningen och då var det shippat. Stod även att det skulle kommit fram förra veckan/början på denna.

12
Skriv svar