Vad tycker du om ps3??

Medlem
Vad tycker du om ps3??

Hej vad tycker ni om ps3 ? kommentera gärna !!!:):P

Inaktiv

Jag fick den förra måndagen men måste säga att jag är väldigt nöjd med den. Lättillgängligt interface, bra live och många bra spel. Minus är spelen är fruktansvärt dyra, då jag tror att dom flesta av mina kommande ps3 spel kommer köpas begangat

Medlem

bra spel,awesome design, låter som en mild sommarbris jämfört med 360 som låter som ett sågverk.


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem
Medlem
Skrivet av Lusen:

Jag fick den förra måndagen men måste säga att jag är väldigt nöjd med den. Lättillgängligt interface, bra live och många bra spel. Minus är spelen är fruktansvärt dyra, då jag tror att dom flesta av mina kommande ps3 spel kommer köpas begangat

Alla konsollers nya spel är svindyra,
inte mycke att göra åt,
antingen får man vänta tills priset dalar eller köpa begagnat,
eller om det är nåt spel man verkligen ha , lämna in nåt annat spel man toktröttnat på i inbyte.

Medlem

ok tack så mycket.:)

Medlem

Tja, lådan är ju snygg.

Medlem

ps3 är och nu är jag absolut ingen fanboy utan säger bara sanningen,
ps3 är den mest kompletta konsollen,
du får tillgång till bra spel,
du får tillgång till en bra onlinefunktion gratis,
du får tillgång till en bra Blu Ray spelare,
du får tillgång till en bra webläsare, jag använder den varje dag,
du får tillgång till en virtuell värld kallad Home som är gratis och där du kan göra en massa kul saker och träffa folk,

saker som är på G till ps3 är ju nåt som heter Videostore, där man får tillgång tusentals musikvideos,

och vad det verkar så kan man se hd film via din ps3 nästa år, det ska vara nån slags sätt att hyra film till ps3an.

Och så kommer ju Sony motion controller nästa år som tydligen ska ha en ruskigt bra precision.

Och allt detta får du på en maskin som bara kostar 3.000 kronor.
Helt klart en prisvärd produkt.

Medlem

MM ps3 är den bästa konsolen!!:)

Medlem

alla roliga spel finns till ps3

Medlem

Stolt ägare från dag ett. Jag har aldrig ägt en konsol som är så komplett på alla fronter. Speciellt nu när dom riktiga topptitlarna kommer i en strid ström.
Blu-ray var den riktiga magneten för mig från början. Att ps3 spelaren fortfarande håller god klass är ju inte helt fel heller.
Har inte köpt en ändå dvd sen den dag jag fick min ps3.

Kan sakna min nu sålda 360 med dess Live!. Online på ps3 funkar utmärkt men på något sätt är Live! mer levande.
Men det är en petitess när man kollar på allt annat runt ps3, där den enligt mig knäcker allt annat motstånd som finns just nu.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av Hizzi:

ps3 är och nu är jag absolut ingen fanboy utan säger bara sanningen,
ps3 är den mest kompletta konsollen,
du får tillgång till bra spel,
du får tillgång till en bra onlinefunktion gratis,
du får tillgång till en bra Blu Ray spelare,
du får tillgång till en bra webläsare, jag använder den varje dag,
du får tillgång till en virtuell värld kallad Home som är gratis och där du kan göra en massa kul saker och träffa folk,

saker som är på G till ps3 är ju nåt som heter Videostore, där man får tillgång tusentals musikvideos,

och vad det verkar så kan man se hd film via din ps3 nästa år, det ska vara nån slags sätt att hyra film till ps3an.

Och så kommer ju Sony motion controller nästa år som tydligen ska ha en ruskigt bra precision.

Och allt detta får du på en maskin som bara kostar 3.000 kronor.
Helt klart en prisvärd produkt.

Du fick i stort sätt med allt ja tänkte skriva PS3 är verkligen den mest kompletta konsolen. Spelen är väldigt bra på den och sen har som sagt Blu-ray, vilket ja hört fortfarande ska vara en bland dom bästa på marknaden.

Medlem
Medlem
Skrivet av linkan18:

bra spel,awesome design, låter som en mild sommarbris jämfört med 360 som låter som ett sågverk.

Själv har jag både en 360 och ett ps3 och jag märker ingen skillnad i ljudnivå, ibland så låter till och med ps3 lite mer då fläkten kan gå upp i högvarv några minuter och sedan lugna ner sig igen.

Medlem

Som många säger, PS3 är den mest kompletta och prisvärda konsollen du kan köpa. Dessutom rustad för framtiden. Tack vare att SONY har mer spelutvecklare än vad Nintendo och MS har tillsammans så kommer det en stadig ström spel. 2009 har redan visat upp en mängd exklusiva AAA titlar och 2010 ser ut att bli det största spelåret någonsin.
Härlig tid att vara en PS3 ägare och äger just nu 50 stycken ps3 spel (ca 20 psn spel)


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Zzorro:
Skrivet av linkan18:

bra spel,awesome design, låter som en mild sommarbris jämfört med 360 som låter som ett sågverk.

Själv har jag både en 360 och ett ps3 och jag märker ingen skillnad i ljudnivå, ibland så låter till och med ps3 lite mer då fläkten kan gå upp i högvarv några minuter och sedan lugna ner sig igen.

Lustigt, min PS3 låter knappt ingenting! Ibland får jag gå fram för att höra om fläkten verkligen snurrar...

Har den bra luftflöde där den står?

Medlem
Skrivet av Zzorro:
Skrivet av linkan18:

bra spel,awesome design, låter som en mild sommarbris jämfört med 360 som låter som ett sågverk.

Själv har jag både en 360 och ett ps3 och jag märker ingen skillnad i ljudnivå, ibland så låter till och med ps3 lite mer då fläkten kan gå upp i högvarv några minuter och sedan lugna ner sig igen.

För min del så var det dvd läsarn på 360n som lät för jäkligt,
ett jäkla brummande rasslande ljud,
man blev nästan tokig av det för man körde 360s ljud genom tvn och då har man inte speciellt högt ljud på tvn eftersom tvn är ju ingen stereo anläggning precis.

Medlem
Citat:

Lustigt, min PS3 låter knappt ingenting! Ibland får jag gå fram för att höra om fläkten verkligen snurrar...

Har den bra luftflöde där den står?

Jo den står uppe på tv bänken så den kan inte ha bättre luftflöde än vad den har.

Medlem

En gammal xbox360 nörd som sadlade om till PS3 för 1½ år sedan.. och jag ångrar det inte en sekund.. jag älskar min PS3 mer än min gamla xbox360, det enda jag kan sakna med xbox 360 är kontrollern som är betydligt bättre än DS3 kontrollen.. och jag önskar att Left 4 Dead kan komma till ps3.. förövrigt skulle jag inte byta bort min ps3 mot någon annan konsol i hela världen.

PS3 FTW!


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av Zzorro:
Skrivet av linkan18:

bra spel,awesome design, låter som en mild sommarbris jämfört med 360 som låter som ett sågverk.

Själv har jag både en 360 och ett ps3 och jag märker ingen skillnad i ljudnivå, ibland så låter till och med ps3 lite mer då fläkten kan gå upp i högvarv några minuter och sedan lugna ner sig igen.

Det är ett känt produktionsfel som drabbar runt 3% av konsolerna (har för mig att det var siffran). Fläkten är ljudlös när man startar konsoler, sedan trappar den upp en nivå och lägger sig sedan ytterligare en nivå upp.

Om konsolen är "instängd" trappas fläktnivån upp ytterligare.

Medlem
Skrivet av bent toe:

En gammal xbox360 nörd som sadlade om till PS3 för 1½ år sedan.. och jag ångrar det inte en sekund.. jag älskar min PS3 mer än min gamla xbox360, det enda jag kan sakna med xbox 360 är kontrollern som är betydligt bättre än DS3 kontrollen.. och jag önskar att Left 4 Dead kan komma till ps3.. förövrigt skulle jag inte byta bort min ps3 mot någon annan konsol i hela världen.

PS3 FTW!

yes:)

Medlem

den har även inbyggt trådlöst nätverk från start och det är jättelätt och billigt att byta hdd på den^^


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Enda negativa jag har att säga om ps3 är handkontrollerna, det känns lite tråkigt att de inte uppdaterade dem mer mellan ps2 och ps3. Upplever ibland att man rätt lätt halkar på L och R-sticksen, men det är ju petitesser, fantastisk grafik, många bra titlar och inbyggt w-lan är ju superbt

Sen för de som klagar på nypriserna på spel, varför köpa inom sverige? Jag brukar beställa från play.com där t.ex. Dragon Age samt Assassins Creed II kostar ~40 euro just nu, visst det blir lite leveranstid, men om man ska köpa en hel del spel, som jag gör, så är det värt det.

PLAY's cashbacksystem, eller vad man ska kalla det, med poäng på varje inköp är ju så pinsamt dåligt så det får då inte mig att handla där förutom i nödfall..

Medlem
Skrivet av Mordocai:

Enda negativa jag har att säga om ps3 är handkontrollerna, det känns lite tråkigt att de inte uppdaterade dem mer mellan ps2 och ps3. Upplever ibland att man rätt lätt halkar på L och R-sticksen, men det är ju petitesser, fantastisk grafik, många bra titlar och inbyggt w-lan är ju superbt

Sen för de som klagar på nypriserna på spel, varför köpa inom sverige? Jag brukar beställa från play.com där t.ex. Dragon Age samt Assassins Creed II kostar ~40 euro just nu, visst det blir lite leveranstid, men om man ska köpa en hel del spel, som jag gör, så är det värt det.

PLAY's cashbacksystem, eller vad man ska kalla det, med poäng på varje inköp är ju så pinsamt dåligt så det får då inte mig att handla där förutom i nödfall..

tack för tipset !!! :):up:

Inaktiv

Tjena!

Det finns en micro-site om PS3 på www.the15reasons.com som visar lite olika användningsområden för konsolen. Dessutom finns där även en "hemlig" tävling, där man kan vinna en PS3 Slim. Det gäller bara att vara uppmärksam på filmerna

/Chris


signatur

Informerar om www.the15reasons.com för PS3

Den mest underbara pryl i min för övrigt riktigt tråkiga studentlägenhet. Utan den skulle jag inte överlevt!

Medlem
Skrivet av the15reasons:

Tjena!

Det finns en micro-site om PS3 på www.the15reasons.com som visar lite olika användningsområden för konsolen. Dessutom finns där även en "hemlig" tävling, där man kan vinna en PS3 Slim. Det gäller bara att vara uppmärksam på filmerna

/Chris

ok ska kolla :):up:

Medlem
Skrivet av Valleymountain:

Den mest underbara pryl i min för övrigt riktigt tråkiga studentlägenhet. Utan den skulle jag inte överlevt!

ok:);)

1
Skriv svar