Kan inte synka trophies.

Medlem
Kan inte synka trophies.

Jag får error 80022a07, och har kollat runt på nätet och det är massor av folk som fått samma.
Hittar dock ingen konkret lösning på det hela.
Finns det någon på detta forum som har bra lösning?

Har försökt synka dom i två veckor hela tiden men fastnar på 9% hela tiden.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av Tassel:

Jag får error 80022a07, och har kollat runt på nätet och det är massor av folk som fått samma.
Hittar dock ingen konkret lösning på det hela.
Finns det någon på detta forum som har bra lösning?

Har försökt synka dom i två veckor hela tiden men fastnar på 9% hela tiden.

Det funkar att synka trophies här utan problem,
skumt att du har problem med det.

Medlem

Har samma fel, men det är ju bara att gå bakåt så är troféerna uppdaterade! Så är det i alla fall för mig!

Medlem

der blir samma fel för mig, vad menar du med gå bakåt?

Medlem

Har samma problem jag med. Upptäckte det idag.

Medlem

Fick synken att gå igenom för 4 dagar sedan. Glömde nämna det här. Sorry för det.
Har fått för mig att om man inte synkar ofta och det blir en massa trophies som ska uppdateras på samma gång så blir det strul.
Om man kör en synk efter varje spelomgång så går det fint.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

IW har sänt ut en patch idag som ska lösa thophies problemen. Har ni testat nu efter patchen?


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Jag har inte testat patchen än. gör nog det idag och ser om det fungerar.


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av redmac:

IW har sänt ut en patch idag som ska lösa thophies problemen. Har ni testat nu efter patchen?

För min del har det inget med MW2 att göra. Det har med alla andra spel att göra.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Fungerar inte för mig heller, och jag har inte MW2. Vill visa upp min silvertrofée från Demon's Souls ju...

Medlem

För mig har det börja fungera att synka igen idag.

Medlem

Uppdaterade till 3.10 idag och därefter fungerade det.

Medlem

Kunde inte synka dom efter att jag fick ner 3.10 igår. Tror det går troll i den här funktionen.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av Tassel:

Kunde inte synka dom efter att jag fick ner 3.10 igår. Tror det går troll i den här funktionen.

Jag kan inte heller :/


signatur

Rawr

Medlem

Samma problem här.. å ja ha också 3.10... slött


signatur

PSN: Draobs

Medlem

Funkar om man testar att synka ett par ggr i rad, iaf för mig.

Inaktiv

Jag lyckades idag! För någon dag sedan kom jag endast till 10% häromdagen lyckades jag komma till 21% sedan till 23%. Idag så testade ja igen så laddade den ifrån 23% till 25% och visade Error. Sedan testade ja igen, då gick dn ifrån 23% till 26% och tur som jag hade laddade den till 99% och till sist 100% rätt snabbt.

Blev superduper glad!:)


signatur

When It's Game Over. It Is.

Medlem

Jag har samma problem fast min stannar efter 6% sen kommer de upp meddelande 80022a07. Hur fan fixar men de??+ de de vart så efter en total återställning.. tack på förhand


signatur

360 fanboys, just Shut The Fuck Up and enjoy Xbox 3FixMe!

Medlem

Har haft samma problem nu ett tag. Blev riktigt frustrerad på det idag eftersom jag tog Platinum trophy i Uncharted 2 och ville kolla hur det stod till med mina trophies. Efter en massa försök så funkade det till slut!

Min första Platinum trophy föresten!

Medlem
Skrivet av Eschricht:

Har haft samma problem nu ett tag. Blev riktigt frustrerad på det idag eftersom jag tog Platinum trophy i Uncharted 2 och ville kolla hur det stod till med mina trophies. Efter en massa försök så funkade det till slut!

Min första Platinum trophy föresten!

Grattis!

Det blev min första platinum också. Jobbar hårt på min andra i Assassins Creed 2.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Jag kan se mina egna trophys men inte jämföra med kompisars


signatur

Rawr

Medlem

Nu när jag går in i "profil" på min "vänsida" (min egna profil) så funkar inte det heller.

Medlem

Uppdaterade till 3.10 idag och tog sedan några troféer i LBP för att testa om det fungerar att synkronisera för mig. Det gjorde det inte tyvärr, har samma problem som resten av er...

Man kan ju tycka att Sony borde släppa en liten miniuppdatering och fixa det här!

Medlem

försöke att synka 5 gånger på raken. gick för mig

Medlem

Igår kväll fungerade det som vanligt, funkade på första försöket:) Men har inte prövat idag så jag vet inte om dom fixat det permanent.

Medlem

Testa nyss, det gick inte.

Medlem

Samma här.. inte funkat på veckor, börjar på 2%, går över till 5%.. sen får jag error.


signatur

"High life on low budget"

Inaktiv

min laddar till 21-23% sen får jag en error


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem

Börja bli lite less på att de inte funka.. Dom få ta å fixa till de här nu..


signatur

PSN: Draobs

Medlem

Det började funka bra för mig med dagens 3.15 Firmware. Kanske bara var en tillfällighet, men verkar ju inte helt orimligt.

12
Skriv svar