Medlem
Partyspel

Tänkte det är dax att skaffa lite partyspel till ps3, för mig och även som kan vara kul för syrrans småtjejer att lattja med.

Singstar, när man köper ett komplett singstar paket, mikrofoner och skivan,
kan man ladda ner vilken Singstar låt som helst till vilket ps3 singstar spel som helst ?
Och om man vill köpa mer singstar skivor måste man då köpa ytterligare kompletta paket med mikrofoner,
eller säljs Singstar spel lösa utan mikrofoner också ?

Buzz får man ju skaffa också, hade sånt för nått år sen och det vart kul.

Medlem

Singstar skivor säljs separat, och singstore ska kunna nås från vilket spel som helst. Det är i alla fall samma store jag når från båda mina skivor.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Singstar skivor säljs separat, och singstore ska kunna nås från vilket spel som helst. Det är i alla fall samma store jag når från båda mina skivor.

Så är det ja, tack för det.

Medlem

Kan vara värt att nämna att PS2 singstar spel funkar på alla PS3or, men singstore kan endast nås från en PS3 skiva vad jag vet.


signatur

Videomupp

Inaktiv

Min kompis har ett party spel på wii som han tycker är tråkigt.

Medlem

Kollade runt lite på psn,
ser rockband och guitarhero grejer att ladda ner,
men hittar inga Singstar låtar alls,
finns det inga Singstar låtar att ladda ner eller ligger dom på nått skumt ställe på psn ?

inK
Medlem
Skrivet av mackesam:

Min kompis har ett party spel på wii som han tycker är tråkigt.

Min mamma har en blå bil.


signatur

Every trophy counts...

Medlem
Skrivet av Hizzi:

Kollade runt lite på psn,
ser rockband och guitarhero grejer att ladda ner,
men hittar inga Singstar låtar alls,
finns det inga Singstar låtar att ladda ner eller ligger dom på nått skumt ställe på psn ?

singstar har en egen store med cirka 1000 låtar. Du måste köpa spelet för att ladda ner låtarna alltså. Du kan dock lägga in pengar på vanliga store och handla dem på singstarstore.

Medlem
Skrivet av Vad Är Mitt Namn?:
Skrivet av Hizzi:

Kollade runt lite på psn,
ser rockband och guitarhero grejer att ladda ner,
men hittar inga Singstar låtar alls,
finns det inga Singstar låtar att ladda ner eller ligger dom på nått skumt ställe på psn ?

singstar har en egen store med cirka 1000 låtar. Du måste köpa spelet för att ladda ner låtarna alltså. Du kan dock lägga in pengar på vanliga store och handla dem på singstarstore.

Hade en svag aning om att det måste vara så att för att få tillgång till Singstarlåtarna så måste spelet köpas och startas upp,
nu vet man det helt glasklart, tack för hjälpen.

1
Skriv svar