Problem med Playstation Eye

Medlem
Problem med Playstation Eye

Har nyligen införskaffat mig EyePet med kamera. Problemet är att bilden är väldigt suddig, den får inge fokus, man kan inte ens se "magic card" som följer med och som behövs för att komma igång. Någon som haft liknande problem och löst de på något sätt? Har ja haft sån otur som råkat ut för ett måndagsexemplar?

Medlem
Skrivet av Mahone:

Har nyligen införskaffat mig EyePet med kamera. Problemet är att bilden är väldigt suddig, den får inge fokus, man kan inte ens se "magic card" som följer med och som behövs för att komma igång. Någon som haft liknande problem och löst de på något sätt? Har ja haft sån otur som råkat ut för ett måndagsexemplar?

Kan tyvärr inte hjälpa dig Mahone..
har tänkt skaffa samma pryl själv så man avvaktar nyfiket kommentarer om detta.

Medlem

den är nog bara trasig, byt inn den mot en ny och prova så ska du få se.


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Åker in imorn och byter den, hoppas man har tur och får en som funkar denna gång.

Medlem

Jäkla synd det med kameran, skulle vilja höra nåns åsikt om my pet..
Hoppas du får en fungerande kamera imorn då Mahone, hehe

Medlem

Grymt roligt spel... MEN nyhetens behag avtar snabbt.
Det saknas det där lilla extra som att du verkligen behöver ta hand om den, exempelvis kan den aldrig svälta, få dålig hygien, bli fet eller åldras.. så du kan skita i att mata den i 5 dagar, inget händer.
Ungarna hemma älskar spelet.. men det spelas bara runt 20-30 min åt gången sen har dem tröttnat.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Bytt in den nu och fått en fungerande kamera...grymt skoj va de också, väldigt beroendeframkallande

Medlem
Skrivet av Mahone:

Bytt in den nu och fått en fungerande kamera...grymt skoj va de också, väldigt beroendeframkallande

åååh shit, nu har man beslutsångest till max,
vill ha Singstar, Eyepet, Buzz, och DJ Hero.

helst alla på samma gång lol, men det tillåter inte plånboken..
nu får man tänka så det knakar på vilka 2 av dom man ska köpa först..

1
Skriv svar