Gow 3 exklusivt demo

Medlem
Gow 3 exklusivt demo

Hur många andra har som jag haft "tur" och fått detta mail?:

Eftersom du är en högt värderad PlayStation®Network-användare har du belönats med en kampanjkod för hämtning av en exklusiv demoversion av God of War® III. Det här är din chans att få dig ett smakprov på gudarnas obegränsade makt.

Medlem

DU MED!?!?!?!1!
Antingen är vi episka eller så har alla fått den.
PS. Tror du det är tidbegränsat,? för jag kan inte tanka hem den förns på måndag.


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

iof en kampanj kod och grejs. lite overkill om det gått ut till alla

Medlem

kolla precis på youtube om denna demo, den är precis mitt i spelet där det är som bäst.


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem
Skrivet av linkan18:

DU MED!?!?!?!1!
Antingen är vi episka eller så har alla fått den.
PS. Tror du det är tidbegränsat,? för jag kan inte tanka hem den förns på måndag.

Stod att kampanjkoden var giltig fram till 31-12-2011, så du behöver nog inte oroa dig!

Medlem

Tackar och bockar, utan dig och dina skarpa ögon skulle jag fortfarande leva i ovishet.


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Ni är inte ensamma

Härligt att smaka på lite ny brutalitet tillsammans med kratos

Medlem
Skrivet av Rainbearer:

Ni är inte ensamma

Härligt att smaka på lite ny brutalitet tillsammans med kratos

har du provat?:O


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Jepp

EDIT: Och det var inte en besvikelse

Medlem

Har frågat samma fråga i en annan Gow 3 tråd, men man har minne som en guldfisk..
när släpps detta exellenta spel ?

Medlem

hur stor plats tog den?
hur lång var den?


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem
Skrivet av Hizzi:

Har frågat samma fråga i en annan Gow 3 tråd, men man har minne som en guldfisk..
när släpps detta exellenta spel ?

mars 2010,

har inte kommit något exakt datum ännu men man får väl hoppas att det inte blir försenat:\


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

~2.5Gb... timade inte genomspelningen men det är ganska kort, några olika typer av fiender

Medlem

God damn it! Jag vill också ha en del av kakan... =(

Medlem

Så då har inte alla fått den.?.?

YYeSS!!1! Jag är speciell!!


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Det är ju synd att man inte kan dela med sig till andra som inte fått koden för att ta ner det.
Har bara hunnit dra ner det, har inte haft tid att testa än.
Var tvungen att fixa platina i Uncharted 2.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Håller på att ladda ner demot nu, en trevlig människa på ett GoW 3 forum var schysst nog att dela med sig av demot.

Han gav ut kontouppgifter till ett konto där alla kunde ladda ner demot ifrån, väldigt schysst måste jag säga.

Edit: Nu har tydligen någon idiot ändrat lösenordet och så, så nu är hans account borta, riktigt pissigt gjort vem det nu än var.

Skittråkigt för killen som gjorde en så vänlig gest.

Medlem

Yes fyfan va glad jag är ,fick också en kod

@linkan18 2,6gb stor tar en evighet att tanka nu

Medlem

Jag vill med ha!!!


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av NoName:

Håller på att ladda ner demot nu, en trevlig människa på ett GoW 3 forum var schysst nog att dela med sig av demot.

Han gav ut kontouppgifter till ett konto där alla kunde ladda ner demot ifrån, väldigt schysst måste jag säga.

Edit: Nu har tydligen någon idiot ändrat lösenordet och så, så nu är hans account borta, riktigt pissigt gjort vem det nu än var.

Skittråkigt för killen som gjorde en så vänlig gest.

Men fy fan rent ut sagt!
Man kan ju undra vad idioten som ändrade hans lösen hade att vinna på det, Förutom att jävlas.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av NoName:

Håller på att ladda ner demot nu, en trevlig människa på ett GoW 3 forum var schysst nog att dela med sig av demot.

Han gav ut kontouppgifter till ett konto där alla kunde ladda ner demot ifrån, väldigt schysst måste jag säga.

Edit: Nu har tydligen någon idiot ändrat lösenordet och så, så nu är hans account borta, riktigt pissigt gjort vem det nu än var.

Skittråkigt för killen som gjorde en så vänlig gest.

vilken i jävel gör sånt!!

ptr
Medlem

mmmm bloooood! fasen vad jag har saknat Kratos! Var ju lite trist att man redan hade sett allting, men känslan är definitivt där! Verkade lite laggigt ibland dock, och saknade DTS-ljud. Fixat till mars säkerligen!

God of war <3

Medlem

Hmm fan, hur fick ni tag på koden?

ingen som vill dela med sig?

Medlem

Fick precis tag på en kod å laddar nu ner demot.
(Dock kan jag inte dela med mig då jag fick det delat av en annan ^^ )


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Detta är ju katastrof.... hur kan man inte fått det, handlat en del på PSN. jäkla skit....

Medlem
Skrivet av majk90:

Hur många andra har som jag haft "tur" och fått detta mail?:

Eftersom du är en högt värderad PlayStation®Network-användare har du belönats med en kampanjkod för hämtning av en exklusiv demoversion av God of War® III. Det här är din chans att få dig ett smakprov på gudarnas obegränsade makt.

Hur blir man en högt värderad psn användare då ?
Jag handlar massvis av psn spel,
har just nu 40 stycken inköpta psn spel som blivit inköpta under 1 års tid,
men det verkar inte värderas nåt.

Medlem

men vafan. Jag borde vara en högt värderad PSN kund!


signatur

Rawr

Medlem

Jag har ett 20-tal psn spel samt 40 retail spel. Vet inte vad dom grundar sitt "högt värderad" på.
Men genom att flörta med sina användare och använda ord som "högt värderad" så skjuter dom sig själva i foten.
Bara i den här råden finns det andra som köpt mer på psn än mig.
Hur kan då jag värderas högre än t.e.x. Hizzi?

Ja ja, ni missar inte så mycket. Man har redan sett allt som är i demot. Det är kort, och känns laggigt på sina ställen.
Det kommer säkert ett ordentligt demo vartefter som är lite mer finputsat.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Inaktiv

gief, verken jag eller brorsan har fått heller >,<

Medlem
Skrivet av Tassel:
Skrivet av NoName:

Håller på att ladda ner demot nu, en trevlig människa på ett GoW 3 forum var schysst nog att dela med sig av demot.

Han gav ut kontouppgifter till ett konto där alla kunde ladda ner demot ifrån, väldigt schysst måste jag säga.

Edit: Nu har tydligen någon idiot ändrat lösenordet och så, så nu är hans account borta, riktigt pissigt gjort vem det nu än var.

Skittråkigt för killen som gjorde en så vänlig gest.

Men fy fan rent ut sagt!
Man kan ju undra vad idioten som ändrade hans lösen hade att vinna på det, Förutom att jävlas.

Ja, vad ska man säga, internet är fullt av idioter...

Killen tog det iaf. ganska bra, skapade ett nytt konto och började spela ihop sina trophies.

Lite positivt iaf. att han inte lät sig slås ner totalt.

Förövrigt så måste jag säga att jag gillade demot

Några småsaker man skulle kunna anmärka på, men det är ju trots allt ett demo, så det lär väl ska fixas.

12
Skriv svar