Eyepet om 4 dagar!

Medlem
Eyepet om 4 dagar!

http://www.webhallen.com/prod.php?id=101615&traff=1

satt och slösurfade och såg en bild på en expansion. Jag tänkte "Ännu en expansion till LBP". Då jag ser att det inte är lbp, det är för olikt. Det var en expansion till eyepet.

EYEPET SLÄPPS OM 4 DAGAR. hade inte en endaste aning om detta!

Medlem

gulligt men jag kommer nog inte köpa det


signatur

Rawr

Medlem

Eyepet.. kanske, skulle vara kul att först klappa hunden lite snällt och sen klappa till han hårt så att han flyger in i väggen

Fast gissar att detta spelet är helt våldsfritt och det är bara en massa gullgull med söta voffsingar ?

Medlem

Jao, om man klappar till det dära djuret hårt så går han väl bara iväg och gråter antagligen eller nått

KoP
Medlem

Barnspel.. nej tack.

Medlem

Längtar efter det, ungarna hemma kommer att tycka det är minst lika kul som mej.
Tror det är äckligt supergulligt.. men jag kan tycka sånt är skönt och en bra variation från allt dödande och skjutande.
(sen är ju jag rätt gammal.. 35 år.)


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av bent toe:

Längtar efter det, ungarna hemma kommer att tycka det är minst lika kul som mej.
Tror det är äckligt supergulligt.. men jag kan tycka sånt är skönt och en bra variation från allt dödande och skjutande.
(sen är ju jag rätt gammal.. 35 år.)

Det sägs ju att ju äldre man blir desto mer barn blir man,
kanske stämmer då ?
Är själv 44 år och tycker tvspel är mer kul än nånsin.

Medlem
Skrivet av Hizzi:
Skrivet av bent toe:

Längtar efter det, ungarna hemma kommer att tycka det är minst lika kul som mej.
Tror det är äckligt supergulligt.. men jag kan tycka sånt är skönt och en bra variation från allt dödande och skjutande.
(sen är ju jag rätt gammal.. 35 år.)

Det sägs ju att ju äldre man blir desto mer barn blir man,
kanske stämmer då ?
Är själv 44 år och tycker tvspel är mer kul än nånsin.

haha, ja det gör det nog, för inte sitter man och räknar dagarna tills äldreboendet.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Jag å min flickvän ska införskaffa detta Djuret är ju så jävla gullig

Medlem

Framflyttat?


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Verkar som det släpps idag? Någon mer än jag som ska köpa det idag?


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Var å köpte det nyss, hade dock en kamera sen innan... så det var bara att byta in den, fick 160sek för den.
England har alternativet att endast köpa spelet, men ingen i Sverige har hört talas om det.

SUCK.

Hur eller hur, är på jobbet nu, ska testa det ikväll med ungarna sen kan jag ge er en liten mini recension.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Lite sent för din del men det kanske hjälper nån annan som också redan har kameran:
[http://www.spelbutiken.se/catalog/product/61492-eyepet-(solus...]

Medlem

misslyckat


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem
Skrivet av linkan18:

misslyckat

Ska man ge katten i att leka med katten ?

1
Skriv svar