Uncharted 2 på psn?

Medlem
Uncharted 2 på psn?

Hej, går det att köpa uncharted2 via psn?

Medlem
Skrivet av karbon:

Hej, går det att köpa uncharted2 via psn?

Nej det går inte, man kan inte köpa nåt ps3 spel på psn,
anledningen är väl att dom är rätt så stora, hd´n skulle bli full rätt så snabbt, och tanka ner spel som är på såpass många gig tar en stund.

Medlem

Ok tack då vet jag. Men visst finns det väll spel man kan köpa via psn, BF 1943/GT5 proluge :)?

Medlem

Jo de borde finnas där. 1943 i alla fall.


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av Hizzi:
Skrivet av karbon:

Hej, går det att köpa uncharted2 via psn?

Nej det går inte, man kan inte köpa nåt ps3 spel på psn,
anledningen är väl att dom är rätt så stora, hd´n skulle bli full rätt så snabbt, och tanka ner spel som är på såpass många gig tar en stund.

GT5 Prologue finns där att köpa.. finns fler också. B.l.a Pain (finns både på skiva och psstore..)

Så du har fel.

Medlem
Skrivet av Vad Var Mitt Namn?:
Skrivet av Hizzi:
Skrivet av karbon:

Hej, går det att köpa uncharted2 via psn?

Nej det går inte, man kan inte köpa nåt ps3 spel på psn,
anledningen är väl att dom är rätt så stora, hd´n skulle bli full rätt så snabbt, och tanka ner spel som är på såpass många gig tar en stund.

GT5 Prologue finns där att köpa.. finns fler också. B.l.a Pain (finns både på skiva och psstore..)

Så du har fel.

Ok, hehe du har faktiskt rätt, men Gran turismo prologue är inte hela Gran Turismo,
och Pain köps inte helt utan man kan köpa det i delar vad jag sett.
Kompletta spel som Uncharted 2 är på tok för stora att sälja på psn,
men som du säger det finns några ps3 spel som är antingen uppdelade i portioner eller som i Gran turismo prologue en försmak / demo mer eller mindre.

Och det är väl möjligt att dom ps3 spel som inte är alltför stora i gig räknat kan släppas på psn,
eller om spelen kan komprimeras en hel del att alla spel släpps på psn i en nära framtid,
Hursomhelst så hade jag gärna sett playstation 2 spel bli släppta på psn,
för ps2 spel är väl bara några få gig stora ?
Skulle vilja kunna lira Twisted Metall igen utan att behöva skaffa en ps2 maskin.

Medlem
Skrivet av karbon:

Ok tack då vet jag. Men visst finns det väll spel man kan köpa via psn, BF 1943/GT5 proluge :)?

Jodå det finns massvis med fina psn spel,
Battlefield 1943 är ju en höjdare, sen finns det ju Wipeout hd och som du säger Gran turismo prologue,
Fat Princess ska vara riktigt bra, Bomberman är ju kul,
Worms är kul att köra både singelplayer och online,

finns mycket kul att hämnta på psn.

Medlem

hizzi - gran turismo 5 prologue är ett stort spel, innehåller 6 banor och 60 bilar. Inte ett litet demo.

Sen så såg jag att burnout - paradise city kan köpas på psstore nu. Det är ett stort spel. Finns även flera andra stora spel på psstore..

Som..

Battle Fantasia
Burnout Paradise
Gran Turismo 5 Prologue
Hail to the Chimp
NFL Head Coach 09
Ratchet & Clank Future: Quest for Booty
Siren: Blood Curse
SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation
Trine
Warhawk
Wipeout HD

Speciellt siren, det är enormt.

Medlem

Jo såg nu också på psn att Burnout paradise hela spelet går att köpa och ladda ner för 299 kr,
har missat det helt och hållet.
Det där spelet Siren, är det bra ?

Medlem
Skrivet av Hizzi:
Skrivet av karbon:

Hej, går det att köpa uncharted2 via psn?

Nej det går inte, man kan inte köpa nåt ps3 spel på psn,
anledningen är väl att dom är rätt så stora, hd´n skulle bli full rätt så snabbt, och tanka ner spel som är på såpass många gig tar en stund.

Lite fel information.
Socom confrontation, siren: Blood curse och Burnout paradise city är tre spel som både finns på skiva i butik men även som nedladdningsbart på PSN.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

jo man hade lite för dålig koll för att yttra mig om det,
sorry för det,
riktigt bra ju att fulla ps3 spel går att köpa via psn,
hoppas spel typ Folklore kommer släppas via psn,
har lite svårt att få tag på det spelet.

1
Skriv svar