Två snabba frågor

Medlem
Två snabba frågor

Hej

Fråga 1: PS3 Slim stående eller liggande? Utöver den självklara risken att råka tippa PS3:an, finns det något negativt?

Fråga 2: Köpte Mirror's Edge idag, och efter att ha pillat bort klisterlapparna på fram och baksidan, så är det sånt där klistrigt gegg kvar, hur får jag bort det på bästa sätt?

Tacksam för svar

Medlem

LOL, hmm ps3 ser sååå mycket snyggare ut stående, så länge du har den vid tven så borde det gå bra. Pröva med en disktrasa

Medlem

Liggande... snyggare...

Varmt vatten och stark tumme...

Medlem

liggande är det bästa, för maskinen kan ta skada om den välter, och även skivan som eventuellt sitter i kan ta skada.

Har aldrig fattat vitsen med att ha en konsol på högkant, ska det vara coolt eller nåt ?
Nej var rädd om din maskin och ha den liggande, och det ser bättre ut och man behöver ine vrida sig som en tok för att lägga i skivan.

Medlem

Har haft min PS3 stående i två eller nått år. Snyggare.
Inga problem med skivor eller att det skulle välta... den är stadig.

Medlem

Jag röstar för liggande


signatur

Rawr

Inaktiv

Jag kommer förmodligen ha min liggande

Medlem

liggande är nog bäst

Medlem

liggande eller stående, va spelar det för roll? ta va du själv tycker är snyggast, och ja slim ska kunnat stå.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Inaktiv

Har inte sony släppt någon grej så man ska ha sin ps3 stående utan att den välter?

Medlem

signatur

Rawr

Medlem

shit den var snygg finns det inga bilder med ett slim som står på den?

jag funderar på att byta från mitt 40gb (inte bakotkompatibelt) till slim då jag har råd

då Slim kan skicka "riktigt bitstream" vilket stora medellen inte kan.

då man kör vanlig linjart ljud från ps3an så är det ps3an som avkodar ljudet

å via Bitstream så är det förstärkaren, å det är det jag vill att den ska göra. ( har en Onkyo TX-SR607 - som jag klart kan rekommendera ifall ni planerar att köpa en förstärkare)
kör 7.1 ljud till den


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Jag röstar för ligande !!!;)

1
Skriv svar