Inaktiv
Brutal Legend

Tjena alla galna gamers
Hur många av er ska skaffa brutal legend?
Vilken faction är er favorit? min är nog Drowning Doom pågrund av deras förvirdna design och look.

Så vi alla på fz kan starta bandkrig mot vanadra.

Adda min psn-Demodemo222


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem

ska skaffa det vecka 46. psn- darksnoova


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Har det
Men jag har inte testat Multiplayer än. Gillar att glida runt i min hotrod och lyssna på musik när man letar hemligheter ^^


signatur

Rawr

Inaktiv

ja crawller jag vet att du har det xD av nån konstig anledning har du nya spel några dagar innan det kommer ut.fjäskat hos nån som äger en spelbutik?
men jag tycker vi här på fz.se skaffar oss några 4 mannarlag and cause some damage on the brutal network


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem

Kanske skulle kunna testa multi snart men det verkar inte så lockande. UC2 däremot. Kuls om fan


signatur

Rawr

Medlem

Var och hämtade ut mitt tidigare idag och är riktigt nöjd än så länge. 30% genom singeldelen dock vilket inte har tagit särskillt lång tid.

Någon fler än jag som förbokade via GameStop för att få Tenacious D-gitarren? Har försökt aktivera min voucher flera gånger men får upp att den är felaktig eller inte giltig längre. Någon annan med det problemet?

/ LordDaimos

Medlem

Jag bokade det. Men jag har tappat bort min kod


signatur

Rawr

Medlem

Haha, det var bra jobbat

/ LordDaimos

Medlem

Kan nog få tag på en ny.


signatur

Rawr

Inaktiv
Skrivet av LordDaimos:

Var och hämtade ut mitt tidigare idag och är riktigt nöjd än så länge. 30% genom singeldelen dock vilket inte har tagit särskillt lång tid.

Någon fler än jag som förbokade via GameStop för att få Tenacious D-gitarren? Har försökt aktivera min voucher flera gånger men får upp att den är felaktig eller inte giltig längre. Någon annan med det problemet?

/ LordDaimos

Läs på pappret där du har koden

EA har har gjort fel med alla PS3 koderna (vet ej om det bara är sverige eller hela europa) och gett oss amerikanska koder istället som inte funkar med våra spel. Fick detta bekräftat av min gamestop-butik i Kristianstad.

Kanske våre värt att tipsa FZ om?

Medlem

Ah, det var intressant att veta. Så bör man vända sig till EA eller GameStop och klaga isåfall? Känns som det inte lönar sig särskillt mycket att stå och skälla på stackarn i den lokala GameStop-butiken om detta.

Medlem

ska nog köpa det om ett tag.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Inaktiv

Du kan alltid fråga dom i gamestop om det. Dom vet väl lite men skälla på dom vore nog onödigt. EA får väl ta lite skäll då det är dom som gjort fel.

Edit: Testade koden nu igen och den funkade nu.

Inaktiv

alla lira uc2 man får nog vänta tills uc2 vågen har lagt sig, så man får några brutal spelare. men det är bara adda mig på psn när ni alla har tagit paus från uc2 xD haha


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem

Ja nu fungerade min kod med. Började bli lite orolig att det skulle bli en massa strul för att få tag på gitarren (har en bit till närmaste GameStop, köpte spelet hos dem just pga specialgitarren) så detta kändes skönt

/ LordDaimos

Medlem

finns det några sköna låtar i spelet? hittar inte alla tracks som ska va med i spelet?


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Finns tonvis med skön musik. Lämnade det på tidigare idag medans jag gjorde annat för att höra musiken

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av LordDaimos:

Finns tonvis med skön musik. Lämnade det på tidigare idag medans jag gjorde annat för att höra musiken

/ LordDaimos

lol:D


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Inaktiv

Körde det hos en kompis. Helt ärligt, vad jag såg såg det väldigt tråkigt ut

Medlem
Skrivet av Lusen:

Körde det hos en kompis. Helt ärligt, vad jag såg såg det väldigt tråkigt ut

såg? så då spelade du det inte, klart det var tråkigt om din kompis bara spela:D


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Inaktiv
Skrivet av linkan18:
Skrivet av Lusen:

Körde det hos en kompis. Helt ärligt, vad jag såg såg det väldigt tråkigt ut

såg? så då spelade du det inte, klart det var tråkigt om din kompis bara spela:D

Ja men ändå

Medlem
Skrivet av Lusen:
Skrivet av linkan18:
Skrivet av Lusen:

Körde det hos en kompis. Helt ärligt, vad jag såg såg det väldigt tråkigt ut

såg? så då spelade du det inte, klart det var tråkigt om din kompis bara spela:D

Ja men ändå

du MÅSTE:evil: spela, men du kanske föredrar nintendos konsoller-. har jag rätt?


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

JA han föredrar Nintendos konsoller


signatur

Rawr

Inaktiv

Nej
Ska köpa en ps3 om högst några veckor.
Wii är skitkul med det finns några bra spel som är värda att testa, men det finns inte lika stort utbud av bra spel som till ps3 eller xbox.

Medlem
Skrivet av Lusen:

Nej
Ska köpa en ps3 om högst några veckor.
Wii är skitkul med det finns några bra spel som är värda att testa, men det finns inte lika stort utbud av bra spel som till ps3 eller xbox.

som vadå?:P


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Inaktiv

alla ni som har brutal legend o fundera på köra det online skriv upp er psn namn så jag kan adda er.^^


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem
Skrivet av Demodemo:

alla ni som har brutal legend o fundera på köra det online skriv upp er psn namn så jag kan adda er.^^

darksnoova


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Hur fan spelar man med polare onlie? :S Jag lyckas inte komma in på en kompis game eller få in någon från friend listan


signatur

Rawr

Inaktiv
Skrivet av Crawller:

Hur fan spelar man med polare onlie? :S Jag lyckas inte komma in på en kompis game eller få in någon från friend listan

jag vet inte jag har bara försökt invita dig men du kunde inte o sen stack du så jag har inte hunnit testa mer eftersom det är inte så många i min lista som lira det, de lira ju uc2 xD

jag diggar mp delen, men jag undra hur det är när man lirar fler än 1 vs 1. jag kunde skicka två olika invite, men jag vet inte skillnaden mellan dom ^^


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem

MP delen är ganska tråkig hittils imo. Jobbigt att styra alla och slåss samtidigt.


signatur

Rawr

12
Skriv svar