kedjebreven har börjat på PSN?

Medlem
kedjebreven har börjat på PSN?

Ja, äntligen...

Nu får jag en massa skit om modern warfare 2, och att psn ska börja kosta..

Är det bara jag eller har ni också drabbats utav skiten :P?

Medlem

JAg fick och har skickat vidare gör du det också

Inaktiv

jag har fått ett där de vill man ska skicka det vidare till andra för att man får 50$ på psnstore om man gör det xD o en om att supporta iden att L4D o halo skulle komma till ps3, men det roliga är att jag får skiten från samma kille så jag fundera på blocka han xD


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem

har fått brev om att psn ska kosta (tror jag kommer inte riktigt ihåg) men tror inte det är någon överhängande risk för det än så länge. Har även fått brev om att porta vissa männsikor vilket är mer seriöst. Har även jag fått alla brev från samma typ men har inte skickat vidare nåt.

Snart kommer första viruset

Medlem

Jag har undgått att få något spam än så länge... Men får väl det snart om det börjar bli sånt skit...

Medlem

yeah... har fått om MW2....

Medlem

Fick spam från 2 fransmän en gång...


signatur

Rawr

ptr
Medlem
Skrivet av visan:

har fått brev om att psn ska kosta (tror jag kommer inte riktigt ihåg) men tror inte det är någon överhängande risk för det än så länge. Har även fått brev om att porta vissa männsikor vilket är mer seriöst. Har även jag fått alla brev från samma typ men har inte skickat vidare nåt.

Snart kommer första viruset

Kudos till den som lyckas utveckla ett Virus till PS3:an.

Medlem

Tar bort och blockar.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Tar bort och blockar.

Helt rätt.


signatur
Medlem

fick ett brev om att hacxor666 eller så var det hacker666 skickar medelande med bilder i. om man sparar bilden får man ett virus:|


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

tror jag inte att det finns. bara ett liknande kedjebrev det också..

(har även fått ett kedjebrev där det stog att 2 personer blev vän med personer och dessa 2 personer försökte göra så flera tog självmord.. ). Sen så för länge sedan fick jag en bild som man skulle skickat vidare. Dessa är vettigare då det bara stog att man skulle skicka vidare bara för ingenting.. Inte för att jag gjorde det. Menmen

Medlem
Skrivet av Vad Var Mitt Namn?:

tror jag inte att det finns. bara ett liknande kedjebrev det också..

(har även fått ett kedjebrev där det stog att 2 personer blev vän med personer och dessa 2 personer försökte göra så flera tog självmord.. ). Sen så för länge sedan fick jag en bild som man skulle skickat vidare. Dessa är vettigare då det bara stog att man skulle skicka vidare bara för ingenting.. Inte för att jag gjorde det. Menmen

har fått suicide medelandet 4 gånger.

ps. hon som nästan begådde självmords psn är kittykat eller nåt


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

1
Skriv svar