Vilket Mp-spel ska jag köpa?

Medlem
Vilket Mp-spel ska jag köpa?

Hej allihopa!

Köpte mig äntligen en Ps3 i Fredags, samt Uncharted: Drakes Fortune. Underbart spel, men alltför kort tyvärr.
Så nu hade jag tänkt beställa Ratchet and Clank Future, och ett spel med en bra multiplayerdel.
Jag har kollat mycket på Battlefield: Bad Company och demot var bra, men spelas det fortfarande så mycket online så att det är värt att köpa det?

Eller har ni något annat spel som ni kan tipsa mig om?

Tacksam för svar

//Jozo

Medlem

Tyckte bad company var skit rent ut sagt om man gämför med de tidigare battlefiled spelen.
Bättre att köpa Battlefiled 1943 för 150kr på psn i så fall.

Killzone 2
CoD 4

Är två väldigt bra spel som spelas en hel del online, snart kommer ju även CoD modern warfare 2 som kommer bli suveränt.

Medlem

Jag har alla Cod-spelen (förutom trean) till Pc, och jag kommer nog att fortsätta köpa dom dit. Fyran börjar kännas lite för repetivt vid det här laget för att jag ens skulle vilja köpa det till PS3...

Killzone 2-demot tycket jag verkligen inte om, kontrollerna var för flytande och sega, men det kanske är ändrat i den riktiga versionen?

Vad var det som var så dåligt med BF:BC? Är själv en gammal battlefield-fantast på Pc. Är det väldigt olikt BF2?

Medlem

Cod4
Killzone2
ev Cod5 (roligt med zombie mode då man har polare över)


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Rolle, läste du någonting om vad jag skrev i förra inlägget?

Jag är tacksam för tips, men jag undrar fortfarande om BF:BC fortfarande spelas online ännu?

Medlem

Vet inte riktigt, när jag spelade för ca 6 månader sedan eller mer så upplevde jag att det var lite glest men det finns säkerligen folk att spela med.

När man bemästrat kontrollerna i Killzone 2 så är det verkligen skitroligt, ge det lite tid så ska du se. Efter att du har klarat singel player som är suveränt helt enkelt så har du bemästrat den lite annorlunda styrningen som spelet har.

Medlem

Annars släpps ju Uncharted 2 väldigt snart, vilket har en MP-del som många tycker är awesome (betan är igång)

Medlem

COD World at war är ju kul i multiplayer.

Medlem
Skrivet av Tony:

Annars släpps ju Uncharted 2 väldigt snart, vilket har en MP-del som många tycker är awesome (betan är igång)

Jo, jag har kollat lite på det och bestämt mig för att köpa det när det släpps. Det ser riktigt roligt ut! Beställde Ratchet & Clank och GTA IV nu, så jag har något att lira till det släpps...

Mario, läs vad jag skrev tidigare angående COD-spelen...

inK
Medlem

Kör på Battlefield: Bad Company!
Ja, det spelas fortfarande online. Du får det dessutom till bra pris nu, inget att fundera på, KÖP!


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Jag har visserligen inget PS3, utan ett 360. Men likväl: Bad Company multiplayer är skit på båda. Iallafall om man förväntar sig gameplay _LIKT_ de andra spelen. Kör på 1943. Underbart spel.

Medlem

Bf bc körs mycket online, dock mellan typ 8-12 så är det fattigt med spelare. Annars resten av tiden finns den mycket fulla servrar. Jag var lite missnöjd i början med bf bc men ju mer jag fatta av mp så blev det awsome
Om du skaffar adda mig Fuskobot

Medlem
Skrivet av Jozo:

Hej allihopa!

Köpte mig äntligen en Ps3 i Fredags, samt Uncharted: Drakes Fortune. Underbart spel, men alltför kort tyvärr.
Så nu hade jag tänkt beställa Ratchet and Clank Future, och ett spel med en bra multiplayerdel.
Jag har kollat mycket på Battlefield: Bad Company och demot var bra, men spelas det fortfarande så mycket online så att det är värt att köpa det?

Eller har ni något annat spel som ni kan tipsa mig om?

Tacksam för svar

//Jozo

Killzone 2
MGS 4
Battlefield: BC
Cod4
NFS: Shift
NHL10
Fifa10
UFC 2009
Socom: Confrontation

Är några utav dem spel som har mycket spelare online, Socom och cod4 är väl dem som har mest spelare.

Kommande mp/co-op spel i höst:
Operation flashpoint: DR (co-op och mp)
Uncharted 2 (co-op och mp)
Modern warfare 2 (co-op och mp)


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Tack för svaren allihop! Jag beställde R&C och GTA igår, och har bestämt mig för att satsa på Uncharted 2:S multiplayer när det kommer! BF:BC och KZ2 får jag köpa någon gång när jag hittar dom billigt någonstans.

//Jozo

Medlem
Skrivet av Jozo:

Tack för svaren allihop! Jag beställde R&C och GTA igår, och har bestämt mig för att satsa på Uncharted 2:S multiplayer när det kommer! BF:BC och KZ2 får jag köpa någon gång när jag hittar dom billigt någonstans.

//Jozo

Killzone 2 finns på cdon för 299kr
Vet inte om erbjudandet har gått ut eller inte men under söndagen var priset 299kr.

inK
Medlem
Skrivet av Jozo:

BF:BC och KZ2 får jag köpa någon gång när jag hittar dom billigt någonstans.

//Jozo

Tycker du 199 kr för BF: BC från CDON är för dyrt?:O


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Hehe, det jag menade var nästa gång jag är i en affär och hittar den billigt... Det där var i och för sig billigt, hade inte kollat på CDON innan du skrev det där

Medlem

Uncharted 2 demo finns ute sedan igår.. co-op och mp.


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av bent toe:

Uncharted 2 demo finns ute sedan igår.. co-op och mp.

VAR!!!!!!!!!! måste man ha amrikanskt psn konto?

Medlem
Skrivet av bent toe:

Uncharted 2 demo finns ute sedan igår.. co-op och mp.

Verkligen? Hittade ingenting när jag var ute i Ps-store nu ikväll. Får väl kolla lite noggrannare imorgon!

Medlem

Kollade nyss, det ligger på den europeiska också... jag tog den från U.S kontot dagen innan.


signatur

"High life on low budget"

1
Skriv svar