Medlem
PSN tråden

Tja. Här tänkte jag att vi kunde prata om allt som rör PSN. Demos, priser på spel och annat.

Spelade igenom Ninja Gaiden sigma 2 demot och Lost planet 2 demot idag. Lost planet demot var faktiskt ganska långt och kul riktigt gigantiska bossar (typiskt japanskt). Ninja gaiden sigma 2 känns som en förbättring av det första på alla punkter. Det är snyggare, vapnen är mer välgjorda och man kan nu "känna av" vart man ska härnäst. + Tit control
satt och garvade åt det ett ganska bra tag.


signatur

Rawr

Medlem

haha, har inte orkat testa ninja gaiden demot men det är en mycket "speciell" funktion spelet erbjuder

Lost Planet är riktigt kul om man spelar co-op annars faller spelet platt. Man kan väl säga att LP2 är en ren kopia av monster hunter vilket inte skadar för de som älskar att slåss i grupp. Lite sugen att köpa det men det kommer så mycket annat att man måste prioritera.
Sedan är dollarn väldigt låg just nu så man tjänar ett par kronor att köpa spel från US PSN.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

jo jag kände också att Lost planet hade väldigt mycket monster hunter känsla.


signatur

Rawr

Medlem

Nu finns Brütal Legend demo ute på PSN


signatur

Rawr

Medlem

Demot avklarat. Brütalt bra!


signatur

Rawr

Medlem

Har dom där korten börjat säljas än?

Medlem
Skrivet av FunnX:

Har dom där korten börjat säljas än?

Det blev uppskjutet till den 14:e denna månad har jag för mig.

ska testa brutal legend imorgon eller i helgen, har inte haft tid. Satt och njöt av senaste numret av Quore som finns på US PSN.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

brütal! brütal!brütal!brütal!brütal!brütal!brütal!brütal!brütal!brütal!brütal!brütal!brütal!brütal!brütal!brütal!brütal!brütal!brütal!brütal!brütal!brütal!brütal!brütal! LEGEND........

verkar riktigt kul faktiskt.

sorry datorn lagga.


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Priset på ps3 store mellan usa store och EU store är knappt någon.. Man märker inte av "låg dollar"..

Medlem

Brütal demot var faktiskt kul....

Medlem
Skrivet av Vad Var Mitt Namn?:

Priset på ps3 store mellan usa store och EU store är knappt någon.. Man märker inte av "låg dollar"..

jo då, det gör man. 140:- för fat princess i svenska butiken, 108:- i amerikanska. Tycker det är väldigt stor skillnad. Dollarn är under 7:- sist jag kollade.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Cyberz:

Brütal demot var faktiskt kul....

aa Demot var mycket roligare än va jag trodde det skulle vara


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Någon som laddat ner en PSP mini?


signatur

Rawr

1
Skriv svar